12

مایدا چیچیچ: انتظارات از تیم ملی والیبال بانوان بالا رفته است | ان شالله ایران مدال می‌گیرد

  • کد خبر : 26043
  • 24 مرداد 1398 - 13:07
مایدا چیچیچ: انتظارات از تیم ملی والیبال بانوان بالا رفته است | ان شالله ایران مدال می‌گیرد

مایدا چیچیچ سرمربی سابق و اسلوونیایی تیم ملی والیبال زنان ایران در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی درباره تیم ملی والیبال ایران صحبت کرده و ابراز امیدواری کرده است ایران در این مسابقات روی سکو برود.

شقایق خنجریآی دبلیو اسپورتس: تیم ملی والیبال بانوان آماده آغاز رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی است. تیم جواد مهرگان بهار و تابستانی پرکار و فشرده را پشت سر گذاشته تا برای این رویداد مهم قاره‌ای آماده شود.

به نظر می‌رسد اکنون ایران از هر زمان دیگری برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده‌تر باشد. این موضوع را سطح کیفی کنونی تیم ملی و البته عملکرد مثبت در مسابقات کاپ آسیا در سال ۲۰۱۷ و نیز مسابقات تدارکاتی تیم ملی می‌گوید. مایدا چیچیچ سرمربی سابق تیم ملی اکنون در این باره اظهار نظر کرده است.

مایدا چیچیچ در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و شناخت گذشته‌اش از ملی پوشان اظهار کرد: من همیشه تیم ایران را دوست دارم و هم به تیم مردان و هم تیم بانوان ایران علاقه دارم. می‌توانم بگویم بازیکنانی که توسط من در زمان حضورم در ایران انتخاب شده بودند، در این رقابت‌ها حاضر هستند. بازیکنانی که در بین همه بازیکنان ایرانی در زمره بهترین‌ها بودند.

مربی اسلوونیایی در مورد این که آیا ایران در این مسابقات تجربه لازم را برای مقابله با حریفان دارد گفت: بازیکنان ایران قابلیت‌های زیادی دارند و به تجارب خوبی دست یافته‌اند. من از بازیکنانی که در تیم هستند انتظار این را دارم که همه دانش و تجربه خود را در این راه به کار ببرند تا به بهترین نتیجه ممکن برسند. می دانم با تمام قابلیت‌هایی که دارند تیم ایران را به بهترین جایگاه ممکن سوق می‌دهند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال در مورد پیش بینی‌اش از عملکرد ملی پوشان گفت: مدت‌ها است که تمرینات و عملکرد تیم را مشاهده نکرده‌ام اما این تیم دوران آمادگی خوبی را سپری کرده است. این آماده سازی خوب انتظارات را از آن‌ها بالا می‌برد. نمی‌توان در مورد نتیجه پیش بینی کرد اما به نظر من انتظاری که از آن‌ها وجود دارد این است که با تمام وجود بجنگند.

چیچیچ عنوان کرد: اگر بازیکنان تیم ملی فرم ایده آل خود را حفظ کنند در مسابقات قهرمانی آسیا شانس حضور در جمع تیم‌های برتر را خواهند داشت. ان شالله تیم ایران مدال می‌گیرد و دل مردم ایران را شاد می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.