16

مهسا کدخدا : به کره آمده ایم تا شگفتی ساز شویم | باور پیروزی ما را پیش می برد

  • کد خبر : 26099
  • 24 مرداد 1398 - 20:58
مهسا کدخدا : به کره آمده ایم تا شگفتی ساز شویم | باور پیروزی ما را پیش می برد

تیم ملی والیبال بانوان ایران در انتظار آغاز رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا در سئول به سر می برد و مهسا کدخدا بازیکن ارزشمند تیم ملی یکی از نفرات پروژه جواد مهرگان برای خیره کردن چشم ها در شرق آسیا است.

فخر الزمان رضایی – آی دبلیو اسپورتس: مهسا کدخدا بازیکن تیم ملی والیبال بانوان در آستانه حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در کره جنوبی شرایط ملی پوشان را ایده آل ارزیابی کرده و گفته است که رسیدن به مقام دور از دسترس نیست.

مهسا کدخدا در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد شرایط تیم ملی والیبال در کره جنوبی پیش از اولین مسابقه اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم مطلوب است و اردوهای تدارکاتی خیلی به ما کمک کرد. همه بازیکنان در بهترین وضعیت بدنی قرار دارند و همینطور تمرینات طبق برنامه ریزی های قبلی کادر فنی پیش می رود.

وی افزود: همه بازیکنان با نهایت توان و ظرفیتی که در اختیار دارند در خدمت تیم هستند و می خواهند تمام انتظارات کادر فنی را برآورده کنند. بازیکن مصدوم نداریم و تمام نفرات با نهایت آمادگی در خدمت تیم هستند.

ملی پوش والیبال ایران با بیان این که دومین دور تمرینات نیز روز چهارشنبه در سالن دوم مسابقات برگزار شد عنوان کرد: به دلیل سازگاری بدنی بازیکنان با شرایط آب وهوایی چند روز زودتر اعزام شدیم تا بتوانیم با اب و هوای شرجی محل برگزاری مسابقات خو بگیریم.

کدخدا در ادامه گفت: امسال انرژی و انگیزه کسب نتیجه ای متفاوت نزد تک تک بازیکنان ما چه جوان ها و چه باتجربه ها وجود دارد. ما در کره هستیم که شگفتی ساز شویم و تیم به چیزی جز پیروزی و موفقیت فکر نمی کند. این اتمسفر مثبت در تیم ملی کمک بزرگی برای ماست.

او “باور پیروزی” را یک عنصر مهم در نتایج تیم ملی دانست و تاکید کرد: باید باور کنیم که می توانیم به بالاترین هدف دست پیدا کنیم. خواستن توانستن است و باور پیروزی ما را به آینده تیم ملی خوشبین کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.