10

رفتار غیرحرفه‌ای و انصراف دیرهنگام شهرداری رشت | با اعلام نصیری؛ دربی شمال لغو شد

  • کد خبر : 26102
  • 25 مرداد 1398 - 0:39
رفتار غیرحرفه‌ای و انصراف دیرهنگام شهرداری رشت | با اعلام نصیری؛ دربی شمال لغو شد

مسئولان شهرداری رشت با صدور بیانیه ای از عدم بضاعت در حمایت از ورزش قهرمانی و مشکلات عدیده مالی مدیریت شهری سخن گفته اند تا تلویحا انحلال تیم فوستال بانوان شهرداری رشت را اعلام کنند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پس از گذشت کش و قوس های فراوان سرانجام قرار است پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا پیگیری شود و ۱۴ تیم پس از گذراندن اردوهای پیش فصل و فعالیت در بازار نقل و انتقالاتی خود را مهیای حضور کرده اند. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست مطابق با برنامه قرار بود دربی شمال میان دو تیم شهروند ساری و شهرداری رشت برگزار شود اما امروز با انصراف شهرداری رشت، این مسابقه برگزار نخواهد شد.

مسئولان شهرداری رشت با صدور بیانیه ای از عدم بضاعت در حمایت از ورزش قهرمانی و مشکلات عدیده مالی مدیریت شهری سخن گفته اند تا تلویحا انحلال تیم فوستال بانوان شهرداری رشت را اعلام کنند.

با پیگیری های صورت گرفته گویا باشگاه شهرداری رشت دچار مشکلات اداری و مالی شده است و البته طبق قانون جدید، در صورت انصراف تیم‌ها به دو دسته پایین تر سقوط می‌کنند که در حوزه فوتسال بانوان و با توجه به شرایط مالکیتی تیم‌ها و هبه امتیازها، این قانون چندان قدرت اجرایی ندارد.

شهرزاد نصیری مسئول برگزاری رقابت‌ها در گفتگو با “خانه فوتسال” رسماً انحلال تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت را اعلام کرد و گفت: اصلا دوست ندارم اینچنین اخباری را بازگو کنم؛ تیم رشت و استان گیلان ستارگانی فراوانی دارد و واقعا بازیکنان شهرداری تا ظهر بسیار پیگیری بودند تا بتوانند راهی ساری شوند. شخصا بیش از ۴۰ مورد با مدیران و مسئولان شهرداری رشت صحبت کردم که در صورت عدم امکان تیمداری امتیاز آن را واگذار کنند تا سرمایه های استان گیلان هدر نرود اما متاسفانه تا به امروز اینچنین نشده است؛ ای کاش مدیران محترم شهرداری رشت هفته‌ها پیش بیانیه عدم توانایی خود در تیمداری را اعلام کردند تا می‌شد راهکاری در پیش گرفت نه اینکه در شب مسابقه با تیم ساری این اتفاق به وقوع پیوست.

نصیری با اعلام اینکه گروه داوری رقابت هم به ساری اعزام نشده اند افزود: سازمان لیگ فوتسال تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بیشترین تعامل را با تیم‌ها داشته باشد؛ واقعا به عنوان کسی که فوتسال بازی کرده‌ام خودم را در کنار بازیکنان شهرداری رشت می‌بینیم که چه آسیب بدی به آنها با این اتفاق وارد می‌شود و این اصلا زیبنده ورزش بانوان نیست. ای کاش همکاری ها دوسویه باشد زیرا ما تمامی راهکارهای تعامل با باشگاه را مطرح می‌کنیم تا با کمترین کاستی رقابت های لیگ بانوان پیگیری شود اما گاهی متاسفانه برخی مدیران و مسئولان باشگاه‌ها تعامل لازم را ندارند و حاصل این می شود که جامعه ورزش بانوان آسیب می‌بیند. به طور مثال مسئولان باشگاه ستارگان دشت ورامین با جدیت و همکاری بالا با سازمان لیگ همپای تیم مردان خود، با پیگیری فراوان و تعامل خوب موفق شدند امتیاز تیم هیات فوتبال تهران را دریافت کنند که دغدغه‌مندی مدیران ورامینی بسیار قابل تحسین و احترام است.

وی در خصوص پخش رسانه‌ای رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان هم توضیح داد: از هفته آینده پخش رادیویی و اینترنتی خواهیم داشت و فردا در مسابقه خبرنگاران برنامه ۲۰۲۰ حضور پیدا می کنند و امیدواریم با تعامل دوستان بتوانیم گام‌های سازنده‌ای در جهت رشد و اعتلای فوتسال بانوان برداریم؛ درخواست ما از رسانه های محترم این است که در حوزه ورزش بانوان با دقت بیشتری فعالیت های خود را پیگیری نمایند تا بتوانیم روزهای خوبی را در ورزش بانوان شاهد باشیم.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در خصوص سطح کیفی رقابت های لیگ پانزدهم نیز گفت: واقعا به لحاظ کیفیت رقابت‌ها باید در انتظار مسابقات مهیج و جذابی باشیم زیرا ستارگان فوتسال بانوان در تیم‌های مختلف حضور دارند و این مهم بدون تردید سطح فنی رقابت‌ها را بالا می‌برد و امیدوارم فردا شاهد ۶ تقابل جذاب و تماشایی باشیم.

با توجه به اتفاقات رخداده و صحبت های شهرزاد نصیری مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، باید گفت علی رغم تمامی تدابیر اتخاذ شده و تلاش های قابل تقدیر از سوی سازمان لیگ فوتسال و مسئولان برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان برای برگزاری لیگی منظم، متاسفانه تعلل مدیران شهرداری رشت باعث ایجاد اولین بی نظمی در لیگ پانزدهم شد تا همانند فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۳ تیم پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بودن چنین سرپرستانی به ورزش بانوان آسیب میزند>>هموندان تیم توپتال باید از شهرداری رشت جدا شده>> و به کمک دوستاران توپتال و کمک سرپرستان ورزش بانوان> تیمی(دسته ای)نوین برپا کنند>>کوشش کردم دیدگاهم را با کمک واژه های فارسی بگویم.(من درخارج از کشور زندگی میکنم و از دید خودم و خیلی از مردم کشورهای گوناگون که دیدگاهشان را شنیدم>>زبان پارسی یکی از خوش آهنگ ترین و زیباترین زبانهای دنیاست.)>>دل آسوده هستم که اگر فردوسی توسی> هم اکنون زنده شود از کار من خشنود خواهد شد.>>افسوس ندارد که ما اینهمه واژه های زیبای فارسی داریم ولی بکار نمی بریم!؟ مانند این میماند که ما هر روز از گنجه ی لباس همسایه های دور و نزدیک لباس برداریم و لباسهای زیبای گنجه ی خود را فراموش کنیم!

    سرپرست>>مسئول
    هموندان>>اعضاء
    دسته>>تیم
    نوین>>جدید
    دیرینه>>قدیمی
    دل آسوده یا استیگان>>مطمئن
    گنجه>>کمد
    توپتال>>فوتسال(فوت+سالن)>>توپتال(توپ+تالار)
    فوتبال>>توپال>>(واژه ی توپال واژه ای دیرینه است که مردم ایران در گذشته به توپی که از پارچه یا چرم درست میکردند و کودکان با آن بازی میکردند توپال میگفتند.)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.