16

نیلوفر اردلان: سایپا هنوز آماده نیست | ما و داوران حلقه‌های یک زنجیر هستیم

  • کد خبر : 26195
  • 26 مرداد 1398 - 10:54
نیلوفر اردلان: سایپا هنوز آماده نیست | ما و داوران حلقه‌های یک زنجیر هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا پس از برتری برابر مس رفسنجان در نقطه آغازین لیگ تاکید کرد سایپا هنوز آماده نیست و تیمش به زمان بیشتری برای رسیدن به سطح آمادگی ایده آل نیاز دارد.

نیلوفر اردلان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد پیروزی تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان برابر مس رفسنجان اظهار کرد: بازی با مس رفسنجان بازی افتتاحیه فصل برای ما بود و اولین مسابقه برای هر تیمی جزء مهم ترین بازی های فصل است. خدا را شکر می کنم که توانستیم با تمرین و با استفاده از تجربه بازیکنان از این بازی سخت، سربلند خارج شویم.

وی افزود: مس رفسنجان یک تیم دونده و قدرتمند بود. ما برای تیم شدن کار زیادی در پیش داریم. سایپا هنوز در دوران بدنسازی به سر می برد و به طور کامل آماده بازی و ارائه توان صد در صدی خود نیست. آن چه از عملکرد سایپا در بازی با مس دیده شد بخشی از توان واقعی ماست و ما نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم فوتسال سایپا گفت: تیم ما سه بازیکن ۱۶ ، ۱۷ و ۲۱ ساله دارد که در بازی های آینده می توانند به ما کمک کنند. ترکیب تیم ما فقط متشکل از باتجربه ها نیست. ما می خواهیم با ایچاد هارمونی بین جوانی و تجربه کار را پیش ببریم و بازیکنان باتجربه ما نقشی کلیدی در بازی های حساس خواهند داشت.

اردلان در مورد قضاوت داوران در بازی با مس رفسنجان عنوان کرد: داور هم مثل بازیکن می تواند اشتباه کند. در چنین بازی هایی که دو تیم هم سطح هستند، استفاده از اشتباهات تیم مقابل نتیجه را تعیین می کند و در چنین شرایطی کار داور سخت تر است.

او ادامه داد: عقیده دارم داور هم به اندازه مربی زحمت می کشد و اگر داور نباشد ما هم نیستیم و همگی یکدیگر را تکمیل می کنیم. ما و داوران حلقه‌های یک زنجیر هستیم. شاید در جریان بازی بخواهم از بازیکنانم در برابر تصمیمی از سوی داور حمایت کنم اما این طبیعی است و به معنای احترام نگذاشتن به داور نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.