13

مینا بارانی : نامی نو یک امتیاز اهواز را مدیون فرزانه توسلی است

  • کد خبر : 26196
  • 26 مرداد 1398 - 13:04
مینا بارانی : نامی نو یک امتیاز اهواز را مدیون فرزانه توسلی است

در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان تیم حفاری خوزستان در اهواز برابر نامی نو اصفهان مدافع عنوان قهرمانی به تساوی رسید. مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال حفاری که در این فصل هدایت اهوازی‌ها را در اختیار گرفته اعتقاد دارد درخشش فرزانه توسلی عامل پیروز نشدن تیمش در این بازی بوده است.

مینا بارانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس پس از تساوی تیمش برابر نامی نو اصفهان در هفته آغازین لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز اظهار کرد: در هر حال نامی نو تیم قهرمان فصل گذشته است و اگر تغییراتی هم در این تیم نسبت به تیم قهرمان فصل گذشته رخ داده، این تغییرات آن قدر محسوس نیست که چهره مدعی نامی نو را تغییر دهد.

او ادامه داد:  ما موفقیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و تیم نامی نو این یک امتیاز در اهواز را مدیون فرزانه توسلی سنگربان ارزشمند خود است که یک تنه در برابر حملات ما ایستاد. البته در بازی اول فصل نمی‌توان بهترین کیفیت را ارائه داد و در آینده ما به تیم بهتری تبدیل می‌شویم.

سرمربی تیم حفاری خوزستان گفت: اشتباهات فردی  و ناهماهنگی نفرات اول، کیفیت کار ما را کاست اما تیمی در اختیار داریم که تغییرات اساسی نداشته است و به سرعت به شرایط ایده آل می‌رسد. البته که اغلب تیم‌ها تقویت شده‌اند و همه به دنبال قهرمانی هستند و رقبای سرسختی نسبت به گذشته داریم.

بارانی در مورد وضعیت نقل و انتقالات حفاری در این فصل عنوان کرد: ۲ بازیکن ما به تیم‌های نامی نو و پالایش نفت آبادان پیوستند و سهیلا ملمولی و تارا جانی نژاد و ۲ بازیکن زیر ۱۸ سال را جذب کردیم و به طور کلی تغییرات اساسی در حفاری اتفاق نیفتاده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حفاری برای قهرمانی بسته شده است گفت: در لیگی که تیم‌های قدرتمند زیادی دارد صحبت از قهرمانی آن هم در آغاز راه منطقی نیست اما در مورد هدف گذاری تیمی باید بگویم همه با هم همدل شده‌ایم که بتوانیم مقامی در خور نام حفاری کسب کنیم و نیم نگاهی هم به قهرمانی وجود دارد به خصوص این که در سال‌های گذشته همواره در جمع مدعیان قرار داشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.