14

پیکان و تقویت برای حضور در والیبال زنان باشگاه های آسیا ؛ یک برزیلی مد نظر است!

  • کد خبر : 2627
  • 14 فروردین 1397 - 17:40
پیکان و تقویت برای حضور در والیبال زنان باشگاه های آسیا ؛ یک برزیلی مد نظر است!

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران می گوید می خواهد برای حضور در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا بازیکن خارجی جذب کند و برای این منظور یک بازیکن برزیلی را در نظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم والیبال بانوان پیکان تهران که در مسابقات لیگ برتر والیبال زنان کشور در سال 96 گوی سبقت را از ذوب آهن ربود و قهرمان شد اکنون در حال برنامه ریزی برای حضور در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا است.

تمرینات تیم والیبال پیکان زیر نظر میترا شعبانیان قرار است از 20 فروردین آغاز شود و 19 بازیکن در لیست پیکان برای حضور در این رقابت ها قرار دارند اما پیکان می خواهد تیم خود را به بهترین نحو تقویت کند و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکن خارجی است.

میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان در این باره گفته است فیلم چند بازیکن از جمله برزیل، الجزایر و لتونی را دیده اما بازیکن مد نظر او برای پیوستن به پیکان یک برزیلی است که پیکان به دنبال رایزنی با این بازیکن برای حضور در ایران است.

شرایط مالی مناسب باشگاه پیکان و به عبارت دیگر ثبات مالی تیم های خودرو ساز در ورزش ایران سبب شده نگرانی خاصی بابت پرداخت دستمزد بازیکن خارجی وجود نداشته باشد گرچه قرار نیست پیکان بابت این بازیکن ، ریخت و پاش کند.

تیم والیبال پیکان در رقابت‌های والیبال زنان جام باشگاه‌های آسیا با نمایندگان قزاقستان، چین تایپه و ویتنام همگروه است و این مسابقات به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

میترا شعبانیان که مربی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز هست درباره تمرینات تیم ملی نوجوانان نیز گفته است دور جدید تمرینات از 15 فروردین به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد و اگر شرایط برای برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانتان فراهم نشود تیم ملی نوجوانان پیش از موعد مقرر راهی تایلند ، محل مسابقات قهرمانی آسیا می شود تا پیش از آغاز تورنمنت، چند بازی تدارکاتی برگزار کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.