18
؛ استقبال جالب و مشکلی به نام کمبود توپ!

گزارش Asia Rugby از راگبی دختران ایران

  • کد خبر : 2639
  • 14 فروردین 1397 - 16:47
گزارش Asia Rugby از راگبی دختران ایران
سایت Asia Rugby در گفتگویی با ناهید بیارجمندی مربی راگبی زیر 17 سال دختران ایران از تلاش وی برای توسعه راگبی زنان ایران سخن گفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ؛ وب سایت Asia Rugby  در گزارشی با تیتر پشت صحنه راگبی زنان در ایران با ناهید بیارجمندی مربی تیم راگبی زیر 17 سال دختران ایران گفتگو کرده است.

سایت راگبی آسیا نوشته است: ناهید بیارجمندی یکی از بانوان الهام بخش در راگبی است و به اندازه کافی خوش شانس بودیم که با او در مورد اشتیاقش به ورزش صحبت کنیم.

او به مدت 9 سال بازیکن راگبی بوده و در حال حاضر به طور داوطلبانه، به توسعه راگبی بانوان ایران کمک می کند و امید زیادی به آینده راگبی زنان در ایران دارد.

ناهید بیارجمندی در ماه دسامبر (آذر 96) تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی کرده بود، جایی که او سعی داشت مسیرش را به مسیر الگوی خود «وودمَن» بازیکن تیم ملی زنان نیوزلند  نزدیک کند. با تمام این علایق و تلاش ها، شاید رشد راگبی به راحتی میسر نباشد.

پایرنا، بیارجمندی در گفت وگو با سایت Asia Rugby گفته است: در حالی که تیم ملی راگبی مردان ایران در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت 97) برابر قطر، لبنان و اردن در رقابت های غرب آسیا 3 دیدار خواهد داشت، راگبی زنان ایران با سرعت بیشتری در حال رشد است.

استقبال دختران ایرانی از راگبی

خوشبختانه راگبی میان دختران ایران طرفداران بیشتری نسبت به پسران دارد. وقتی راگبی را شروع کردم، متوجه شدم که در زندگی من تاثیرگذار خواهد بود و سعی می کنم تجربیاتی را که دارم به دختران ایران انتقال دهم تا شاید بتوانم در زندگی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشم.

جام جهانی راگبی زنان؟ چرا که نه؟

از زمان که راگبی را شروع کرده ام، این رشته در ایران در حال رشد و پیشرفت است و همه با هم در حال تلاش برای  رسیدن به استانداردها در آسیا هستیم و پس از آن ما برای جام جهانی تلاش می کنیم، چرا که نه؟! شاید این غیرممکن به نظر برسد اما در ذهن من هیچ چیز غیرممکن نیست.بهترین ها را به جشنواره های راگبی دعوت می کنیم، اما ما نیاز به دانش بیشتر در راگبی برای مربیانمان داریم.

مورد عجیب : کمبود توپ راگبی در ایران!

بیشتر مربیان، به رغم تلاش زیاد، حتی در سطح ملی به دانش بالاتری در راگبی نیاز دارند و مورد دیگری که این روزها راگبی ایران با آن مواجه است، عدم وجود توپ راگبی به مقدار کافی است که برای گسترش راگبی به آن نیازمندیم، اما با تمام این مشکلات ما در حال تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.