17

زهره صابری : فلسفه کاری دریژنو استفاده از بازیکنان بومی است

  • کد خبر : 26538
  • 27 مرداد 1398 - 20:29
زهره صابری : فلسفه کاری دریژنو استفاده از بازیکنان بومی است

سرمربی تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر مهمترین عامل شکست خانگی تیمش در دیدار مقابل دختران کویر در هفته اول رقابت های لیگ برتر کشور را کم تجربگی بازیکنانش دانست و گفت: فلسفه کاری دریژنو استفاده از بازیکنان بومی است .

زهره صابری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد شکست تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان برابر دختران کویر اظهار کرد: ، با یک گل از حریف پیش افتادیم و توانستیم با پیروزی در نیمه اول به رختکن برویم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت که متاسفانه برخی اشتباهات باعث شد شیرازه تیممان از هم بپاشد و سه گل از حریف دریافت کنیم.

صابری ادامه داد: بازیکنانمان جوان و کم تجربه هستند و همین کم تجربگی کار دستمان داد تا بازی برده را با باخت عوض کنیم. نا گفته نماند که دختران کویر کرمان نیز تیم بسیار پرمهره ایست و بازیکنان باتجربه و سرشناسی را در اختیار دارد. بازی کردن برابر چنین تیم هایی بسیار سخت است.

سرمربی دریژنو فلسفه این تیم را استفاده از بازیکنان بومی دانست و گفت: از همان ابتدای فصل بومی گرایی و استفاده از بازیکنان جوان را در دستور کار قرار داده ایم. با توجه به بضاعتمان عمل می کنیم و از لحاظ مالی با بسیاری از تیم ها قابل مقایسه نیستیم.

برزگر در پایان ضمن تشکر از بازیکنانش گفت: اگر چه این دیدار را واگذار کردیم اما از بچه هایم تشکر می کنم که تمام توان خودرا به کار گرفتند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند. بازی به بازی به هاهنگی مدنظرمان خواهیم رسید و در ادامه فصل جبران خواهیم کرد.

iwsports instagram telegram نجمه برزگر: پارس آرا درگیر مشکلات مالی است | با احترام به حریف، مستحق پیروزی بودیم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.