زیبا افروغ ؛ فوتسالیست آینده داری از خمین: بازی با چین استرس تیم ملی را از بین برد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

زیبا افروغ ؛ فوتسالیست آینده داری از خمین: بازی با چین استرس تیم ملی را از بین برد

  • کد خبر : 2657
  • 16 فروردین 1397 - 11:17
زیبا افروغ ؛ فوتسالیست آینده داری از خمین: بازی با چین استرس تیم ملی را از بین برد

زیبا افروغ چهره آینده دار فوتسال دختران ایران که در بازی تیم ملی جوانان برابر تیم بزرگسالان چین گلزنی کرد در مورد تیم ملی فوتسال جوانان و بازی دوستانه برابر چین و نیز وضعیت فوتسال بانوان در اراک صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports در دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال جوانان برابر تیم بزرگسالان چین در تهران ، گرچه دختران جوان ایران 6 بر یک مغلوب چین شدند اما تنها گل دختران جوان ایران را زیبا افروغ بازیکن به ثمر رساند.

زیبا افروغ اهل زینل آباد خمین است که در لیگ جوانان کشور در تیم های است ان مرکزی حضور داشته و برای تیم هایی چون شهرداری ساوه، سامان دلیجان ، رحمانیه خمین و هیئت فوتبال خمین بازی کرده و اکنون عضو تیم جواهری ایوبی فخیم قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور است.زیبا افروغ در گفتگو با IWSports در مورد وضعیت خود توضیح داده است:

فوتسال بانوان در اراک ؛ بدون تیم!

فوتسال بانوان در استان مرکزی و شهر اراک که مرکزیت فوتسال بانوان استان است طرفداران زیادی دارد و از بازیکنان مستعد و از مربی توانمندی برخوردار است. تمرینات منظم است با وجود این که تنها امکاناتی که هیئت فوتبال برای ما فراهم کرده فقط سالن تمرین است اما به دلیل وجود مربی با دانش و خلاقمان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم.

مشکل اصلی در اراک این است که به دلیل نداشتن حامی و اسپانسر مجبور می شویم در شروع فصل با تیم های دیگر استان ها وارد مسابقات شویم و امکان بازی برای تیم شهر و استان خودمان را نداریم.

امسال به همراه یکی از هم تیمی های اراکی ام برای تیم جواهری ایوبی قم در لیگ یک کشور بازی می کنم که تاکنون خوب نتیجه گرفتیم و به دور بعد صعود کردیم. اگر حمایت کافی از سوی هیئت فوتبال استان مرکزی از فوتسال بانوان وجود داشته باشد امثال من مجبور نمی شویم سختی های بازی در تیم های غیر بومی را متحمل شویم.

بازی با چین استرس تیم ملی را از بین برد

در تیم ملی فوتسال جوانان در زمینه تمرینات منسجم ، آموزش تکنیک ها و تاکتیک های به شکل اصولی، پیشرفت خوبی در این مدت داشته ایم. تیم ملی مقابل چین بسیار خوب جنگید و بارها روی دروازه حریف ایجاد خطر کرد. همه بازیکنان و دروازه بانان در بازی شرکت کردند تا محک بخورند.

بازی با چین از این نظر اهمیت زیادی داشت که استرس بازیکنان ما کم شد. این بازی های تدارکاتی کمک می کند که ترس از رویارویی با حریفان بزرگ از بین برود. ما با چینی بازی کردیم که در بازی دوم در وقت معمول با تیم بزرگسالان ما 3 بر 3 مساوی کرد و این نشان می دهد چین تیم باکیفیتی و خوبی بوده و تیم ملی جوانان برابر چین در شرایط بازی دادن به همه بازیکنان ، عملکرد خوبی داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.