13

روز اول ووشوی جوانان آسیا | 2 مدال برنز ، سهم تالوکاران دختر ایران در آغاز راه

  • کد خبر : 26612
  • 29 مرداد 1398 - 10:38
روز اول ووشوی جوانان آسیا | 2 مدال برنز ، سهم تالوکاران دختر ایران در آغاز راه

 ۲ مدال برنز، سهم تالوکاران دختر ایران در آغاز راه خود در روز اول ووشوی جوانان آسیا به میزبانی برونئی بود. دختران تالوکار ایران در برونئی با کسب ۲ مدال برنز نمایش امیدبخشی در نخستین گام داشتند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ روز اول ووشوی جوانان آسیا دوشنبه ۲۸ مرداد با کسب ۴ مدال برای ایران همراه بود که سهم دختران از این ۴ مدال، ۲ مدال برنز بود و هر ۲ مدال نیز در بخش تالو به دست آمد.

در حالی که در روز اول ووشوی جوانان آسیا به میزبانی برونئی، کشور کوچک جنوب شرق آسیا دختران سانداکار ایران مسابقه‌ای نداشتند، تالوکاران دختر ایران به میدان رفتند و چراغ اول مدال‌ها توسط تیم دوئلین ایران روشن شد و زوج فاطمه جزینی و منیره پناهی با امتیاز ۹.۲۳ صاحب مقام سوم و مدال برنز آسیا شدند.

دومین مدال تالوی دختران ایران نیز به کیفیت برنز بود به طوری که نازنین بازدار تالوکار خوش آتیه ایران در فرم نن دائو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹.۳۰ به کار خود پایان داد و با همین امتیاز پس از تالوکاران هنگ کنگ و چین تایپه، صاحب برنز شد.

ایران در فرم ” چانگ چوآن” نیز گزینه مدال بود اما دست هر ۲ دختر تالوکار ایران که در دوئلین برنز گرفته بودند، در این فرم از مدال کوتاه ماند. فاطمه جزینی با امتیاز ۹.۲۶ به مقام پنجم رسید و منیره پناهی نیز با ۹.۲۳ امتیاز با رتبه هفتم به کار خود پایان داد.

اهدای مدال به نازنین بازدار پس از کسب برنز تالوی آسیا در برونئی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.