18

ایران 3 هنگ کنگ صفر | صعود با پیروزی آسان و روحیه بخش

  • کد خبر : 26631
  • 29 مرداد 1398 - 11:56
ایران 3 هنگ کنگ صفر | صعود با پیروزی آسان و روحیه بخش

تیم ملی والیبال بانوان ایران با پیروزی بی دردسر برابر هنگ کنگ، جواز صعود به مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی را به دست آورد. هنگ کنگ حریف ایران نبود و شاگردان جواد مهرگان با این برد، شکست برابر کره میزبان را به دست فراموشی سپردند.

فخر الزمان رضایی – آی دبلیو اسپورتس: رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا در سئول کره جنوبی، امروز سه شنبه ۲۹ مرداد ادامه یافت و دختران والیبالیست ایران توانستند با برتری قاطع برابر هنگ کنگ صعود خود را به مرحله دوم قطعی کنند.

در مسابقه‌ای که چالش پیچیده‌ای برای شاگردان جواد مهرگان به شمار نمی‌آمد ایران توانست در ۳ ست متوالی بر هنگ کنگ غلبه کند و پس از شکست ۳ بر صفر برابر کره جنوبی، این پیروزی، غم شکست اول را شست و حالا یاران کاپیتان مائده این فرصت را دارد تا با انگیزه‌ای دوچندان به انجام کارهای بزرگ فکر کنند.

اوج مقاومت هنگ کنگ در ست اول بود که این تیم تا امتیاز ۲۰ پیش آمد اما در نهایت ۲۵ بر ۲۰ بازنده شد. در ست‌های دوم و سوم نیز ایران توانست با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۵ هنگ کنگ را شکست دهد.

ایران در بازی امروز عملکرد بهتری نسبت به بازی قبل از خود نشان داد و مسلط‌ تر از هنگ کنگ عمل کرد. بازیکنان هوشیار و با انگیزه‌ای که قصد برگشت به خانه را نداشتند، تلاش دوچندانی را به نمایش گذاشتند و دریافت‌های باکیفیت، کار را برای پاس و حمله آسان کرد.

حاصل این ساز و کار، پاس‌هایی بود که به بازیکنان سرعتی زن می‌رسید و امتیازهای شیرینی را برای ایران رقم زد. ایران برخلاف بازی قبل در این دیدار پوشش مناسبی روی تور ایجاد کرد و این دفاع مستحکم کار را برای حریف سخت‌تر می‌کرد.

در بخش سرویس، عملکرد بازیکنان ایران نسبت به بازی با کره جنوبی – با سرویس‌های هدف دار و ایمن – بهبود یافته بود که شاید یکی از دلایل مهم آن کاهش فشار پس از بازی با کره در جوی سنگین بود.

عامل اصلی پیروزی امروز دختران، انگیزه بالای دختران و اعتماد به نفس احیا شده آن‌ها بود. کاپیتان مائده برهانی با کسب ۱۵ امتیاز برابر تیم هنگ‌کنگ، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

iwsports instagram telegram معصومه همتی: دریژنو نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده | به خاطر دریژنو ۳ پیشنهاد را رد کردم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.