16

همگروه های ایران در مرحله دوم والیبال زنان آسیا | راه صعود از تایلند می گذرد

  • کد خبر : 26717
  • 30 مرداد 1398 - 15:24
همگروه های ایران در مرحله دوم والیبال زنان آسیا | راه صعود از تایلند می گذرد

همگروه های تیم ملی والیبال بانوان ایران در مرحله دوم مشخص شدند و چین تایپه و تایلند به همراه کره میزبان حریفان ایران در مرحله دوم هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ تیم ملی والیبال زنان ایران با یک پیروزی برابر هنگ کنگ و یک شکست برابر کره جنوبی از گروه خود در مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و اکنون وارد بخش جذاب ماجرا می شود.

ایران در مرحله دوم  با تیم های کره جنوبی،چین تایپه و تایلند همگروه شده است که تیم اول و دوم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

ایران برای صعود به مرحله بعد باید دو برد از تیم های چین تایپه و تایلند کسب کند و قرار گرفتن در کنار کره ای که در دور گروهی با آن روبرو شده از عجایب برنامه ریزی کنفدراسیون والیبال آسیا است.

ایران در دیدار های گذشته خود با چین تایپه یک بار موفق به پیروزی برابر این تیم شده است و پیروزی بر این تیم در دسترس است اما تقابل با تایلند چالش ویژه تیم جواد مهرگان خواهد بود.

گرچه تیم چین تایپه تنها در سال ۲۰۰۶موفق به کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا شده اما در مورد تایلند، تیم زنان این کشور برخلاف تیم ملی مردان تایلند از قوی ترین تیم های آسیا به شمار می آید.

تایلند تا کتون ۱۶مدال طلا و یک مدال نقره مسابقات ـسیای جنوب شرقی، یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا و یک مدال طلا و 2 برنز در مسابقات قهرمانی ـسیا را در کارنامه خود دارد.

ایران امروز چهارشنبه یک جلسه تمرین را پشت سر خواهند گذاشت و روز پنجشنبه به مصاف تایلند می رود. پیروزی در این بازی حساس، پیش درآمدی بر مصاف روز جمعه برابر چین تایپه خواهد بود.

iwsports instagram telegram ویدئو | هایلایت های دیدار والیبال بانوان ایران و کره جنوبی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.