21

روز چهارم ووشوی جوانان آسیا | یک نقره و 2 برنز سانداکارها در میان اعتراض ایران به ناداوری

  • کد خبر : 26848
  • 31 مرداد 1398 - 16:25
روز چهارم ووشوی جوانان آسیا | یک نقره و 2 برنز سانداکارها در میان اعتراض ایران به ناداوری

روز چهارم ووشوی جوانان آسیا به میزبانی برنئی با کسب یک نقره و ۲ برنز سانداکارهای دختر ایران همراه بود. ۳ شکست در یک فینال و ۲ نیمه نهایی در میان اعتراض ایران به ناداوری روز تلخی برای ووشوکاران ایران رقم زد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ روز چهارم ووشوی جوانان آسیا در برونئی با کسب ۶ مدال برای تیم های پسران و دختران ایران همراه بود که دختران ۳ مدال به دست آوردند گرچه کسب این ۳ مدال برای آن ها خوشایند نبود.

۳ دختر سانداکار ایران امروز در مسابقه برابر حریفان خود مغلوب شدند که این شکست ها شانس به دست آوردن یک طلا و حضور در ۲ فینال دیگر را تبدیل به کسب یک نقره و ۲ برنز کرد.اتفاقی که با وجود شایستگی دختران ایران رخ داد و البته داوری در این بین مورد انتقاد واقع شده است.

در دیدار نهایی وزن ۵۶ کیلوگرم مهرآسا عبداللهی به دیدار «ژیائو ژانگ» از چین رفت و در مسابقه ای در ۳ راند، در نهایت مغلوب شد. فدراسیون ووشوی ایران در خروجی خود ناداوری را عامل شکست مهرآسا عبداللهی برابر حریف چینی عنوان کرده است. بدین ترتیب مهرآسا نقره ای شد.

در دیدار نیمه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم آیدا حیدری به دیدار «شی جی چو» از چین رفت و وی نیز در رقابتی ۳ رانده، مغلوب شد. همین اتفاق برای یاسمن باقرزاده در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل «شی جی چو» از چین نیز رخ داد.

همراهان تیم ملی ووشوی ایران شکست آیدا حیدری و یاسمین باقرزاده را نیز در ارتباط مستقیم با ناداوری می دانند و بدین ترتیب به هر ۳ شکست دختران سانداکار ایران در دیدارهای روز چهارم ووشوی جوانان آسیا معترض هستند. فدراسیون ووشوی می گوید ناداوری به گونه‌ای بوده است که علاوه بر اعتراض مسئولان تیم ایران، واکنش تماشاگران و سایر تیم‌ها را نیز به همراه داشته است.

اسامی مدال آوران ایران تا پایان روز چهارم ( ۵ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز در مجموع تیم های دختران و پسران)

نقره: نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح و مهراسا عبدالهی
برنز: تیم دوئلین دختران (متشکل از فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، آیدا حیدری و یاسمن باقرازده

iwsports instagram telegram روز سوم ووشوی جوانان آسیا | ستایش تک فلاح و نازنین بازدار نقره ای شدند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.