ایران صفر تایلند 3 | حضور در نیمه نهایی والیبال آسیا رویا باقی ماند | خبرگزاری ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

ایران صفر تایلند 3 | شکست دختران والیبالیست و پایان رویای حضور در نیمه نهایی

  • کد خبر : 26857
  • 31 مرداد 1398 - 16:58
ایران صفر تایلند 3 | شکست دختران والیبالیست و پایان رویای حضور در نیمه نهایی

تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست برابر تایلند به رویای حضور در نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی پایان داد.

فخر الزمان رضایی –  آی دبلیو اسپورتس: مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا امروز آغاز شد و تیم ایران در مرحله دوم به مصاف تیم قدرتمند تایلند رفت و در سه ست متوالی نتیجه را واگذار کرد.

در این دیدار ایران در ست اول با وجود شروع خوب؛ ۲۵ بر ۱۶ مغلوب شد. بازیکنان ایران با اعتماد به نفس بالا برای باختن نیامده بودند اما کیفیت فنی بالای تایلندی ها نتیجه را به سود تایلند پیش برد.

امتیازگیریها در ست ها اینگونه بود ;ایران در ست اول ۲۵_۱۶ در ست دون ۲۵_۲۱ و در ست سوم ۲۵_۱۳ مغلوب تیم تایلند شد تا از صعود به مرحله بعد ناکام بماند.
تیم ایران عملکرد خوبی را نسبت بازی های گذشته از خود نشان داد.

تیم ایران در دفاع روی تور به مراتب بهتر از بازی های گذشته خود در این تورنمت عمل کرد و دفاع های فوق العاده همراه با امتیاز از تیم ایران صحنه های جذابی در این بازی خلق کرد.

پاسور تیم تایلند توانست با استفاده از تمام ظرفیت تور بازیکنان حمله خود را تغذیه کند و دفاع ایران را به چالش بکشد. تیم تایلند با سرویسهای هدفدار خود دریافت تیم ایران را به زحمت میانداخت. ایران در زدن سرویس تلاش بر به چالش کشیدن تیم تایلند و برهم زدن نظم دریافت ها داشت که موفق نشد به هدف خود برسد.

ایران در بازی امروز در زدن سرویس ها امتیازاتی را تقدیم تیم تایلند کرد. علاوه بر سرویس، ایران در حمله و تبدیل اسپک در زمین حریف به امتیاز، ضعف هایی را از خود نشان داد. به نظر می رسد مشکل ایران حمله هایی بودند که برگشت داشتند.

در ست دوم مسابقه با تعویض مناسب و به موقع جواد مهرگان و ورود مونا آشفته به زمین ورق برای ایران برگشت و مونا آشفته در بدو ورود خود ۴ امتیازی را برای ایران کسب کرد و اختلاف امتیاز را به صفر رساند. مونا دریس محمودی با دفاع عالی خود در طول بازی سدی محکم را در مقابل بازیکنان تایلند درست کرد تا امتیازاتی شیرین را برای ایران رقم بزند.

با این وجود تایلند در ست دوم توانست ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود. این در حالی بود که ایران در اواخر ست دوم می رفت که از حریف پیش بیفتد اما چند اشتباه فردی متوالی تایلند را در موقعیت غالب ، حفظ کرد.

ایران در ست سوم ۱۴ پوئن منفی داشت و از اشتباهات فردی و گروهی به ویژه در سرویسهای خارج از زمین بازی را از دست داد. ست سوم، ضعیف ترین عملکرد ایران در جریان این بازی بود و به نظر می رسید ایران تمام توان خود را در ست دوم خرج کرده است. برتری ۲۵ بر ۱۳ تایلندی ها حاکی از تسلیم شدن شاگردان مهرگان در این ست بود.

بدین ترتیب با این شکست ۳ بر صفر، رویای صعود به جمع ۴ تیم برتر آسیا برای ایران همچنان تعبیر ناشدنی باقی مانده است. ایران برای صعود باید تایلند و چین تایپه را شکست می داد. اکنون هدف ایران باید بر کسب بهترین رتبه در جدول تیم های پنجم تا هشتم آسیا معطوف شود.

iwsports instagram telegram روز سوم ووشوی جوانان آسیا | ستایش تک فلاح و نازنین بازدار نقره ای شدند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.