17

نازنین زمانی : می دانستم کار به بازی آخر می کشد | کیفیت لیگ بدمینتون افزایش یافته است

  • کد خبر : 26889
  • 31 مرداد 1398 - 17:52
نازنین زمانی : می دانستم کار به بازی آخر می کشد | کیفیت لیگ بدمینتون افزایش یافته است

نازنین زمانی ستاره تیم بدمینتون علم و ورزش گیلان پس از نمایش درخشان برابر نماینده البرز در دور رفت لیگ برتر بدمینتون در گروه دوم در رشت در مورد این مسابقه صحبت کرده است.

آی دبلیو اسپورتس: تیم دانشگاه آزاد همواره به عنوان مدعی لیگ برتر بدمینتون کشور حاضر می‌شد وجود این تیم رویای قهرمانی را از خیلی تیم‌ها گرفته بود و به طور معمول دیگر تیم ها برای دومی و سومی می‌جنگیدند اما امسال انصراف دانشگاه آزاد روند لیگ برتر بدمینتون را تغییر داد بدمینتون بازان تیم دانشگاه آزاد به تیم های مختلف پیوستند تا در فصل جدید لیگ برتر تیم های بیشتری شانس قهرمانی داشته باشند.

یکی از ستاره‌های جوان تیم دانشگاه آزاد نارنین زمانی بود که امسال به تیم علم و ورزش گیلان پیوست این بدمینتون باز جوان در روز نخست بازی‌ها مقابل تیم البرز حریف سرسخت گیلانی‌ها پیروزی را به ارمغان آورد تا گیلانی‌ها به حضور در جمع فینالیست ها بی‌اندیشند.

این بدمینتون باز تهرانی که متولد سال ۷۹ است راه طولانی و درخشانی در پیش دارد، زمانی با وجود سن کمی که دارد ۵ سال پیراهن تیم ملی را برتن کرده و حالا می‌کوشد تا در رده سنی بالاتری خودنمایی کند.

نازنین زمانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” بعد از پیروزی سخت در دور نخست لیگ برتر بدمینتون کشور گفت: برای نخستین بار است که با یگانه تفریشی هم تیمی‌ام در دوبل در خارج از تهران بازی می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم در تیم علم و ورزش گیلان موفق باشیم و به هدفمان که رسیدن به جمع فینالیست هاست نزدیک شویم.

بدمینتون باز تیم گیلان با بیان اینکه حضور در تیمی خارج از تهران چالش جدیدی برای او بوده خاطرنشان کرد: از دو روز پیش برای آشنایی با آب و هوای رشت تمریناتمان را در این شهر آغاز کردیم و خوشحالم توانستم در پیروزی تیم گیلان نقش موثری ایفا کنم.

وی ادامه داد: امسال بازیکنان قدرتمند در تیم های مختلف پخش شده‌اند و این امر سبب شده تا سطح لیگ نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالایی برخوردار شود، امیدوارم پیروزی با تیم گیلان ادامه داشته باشد.

زمانی در خصوص بازی امروز خاطرنشان کرد: بعد از شکست در انفرادی اول و دوم نگرانی شکست وجود داشت و حساسیت بازی به دور آخر کشیده شد. همه ما می دانستیم تعیین نتیجه به بازی آخر می کشد و و فقط من هستم که می توانم نتیجه بازی را تغییر دهم که شکر خدا این اتفاق رخ داد و توانستیم پیروز این بازی نزدیک باشیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

iwsports instagram telegram روز سوم ووشوی جوانان آسیا | ستایش تک فلاح و نازنین بازدار نقره ای شدند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.