22

سوگند رحمانی : 2 سهمیه ایران در اسپانیا با تصمیم عجولانه فدراسیون تیروکمان سوخت

  • کد خبر : 26990
  • 01 شهریور 1398 - 11:25
سوگند رحمانی : 2 سهمیه ایران در اسپانیا با تصمیم عجولانه فدراسیون تیروکمان سوخت

با تصمیم عجولانه فدراسیون تیروکمان دو تیر انداز نوجوان کشورمان که برای آخرین بار می توانستند در این رده سنی در مسابقات جهانی حاضر شوند از این رقابت ها خط خوردند. افشاگری سوگند رحمانی این موضوع را برای نخستین بار رسانه ای کرده است.

آی دبلیواسپورتس: مسابقات جهانی تیراندازی باکمان  در رده سنی نوجوانان و جوانان هر دوسال یک بار برگزار می‌شود به تازگی این مسابقات در رده سنی نوجوانان در کشور اسپانیا آغاز شده است.

پیش از این قرار بود در بخش دختران سوگند رحمانی، نازنین زهرا جمال‌ زاده و نگار رجبی به این مسابقات اعزام شوند که به یک باره نام دو نفر از آنها خط خورد تا تنها نگار رجبی به این مسابقات اعزام شود.

سوگند رحمانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درخصوص این اتفاق گفت: بیش از هفت ماه است که ما در اردوهای تیم ملی حضور داریم و مسابقات انتخابی زیادی را شرکت کردیم تا اینکه بتوانیم به عنوان عضو ثابت تیم ملی تیراندازی با کمان باشیم.

عضو تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان ادامه داد: یک ماه پیش از آغاز مسابقات جهانی برای ویزای اسپانیا اقدام کردیم همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه از سمت فدراسیون اعلام شد به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام سه دختر کماندار به این رقابت ها وجود ندارد و احتمال لغو اعزام وجود دارد اما در حالی که هنوز چیزی قطعی نشده بود فدراسیون تیر اندازی باکمان طی نامه ای نام نگار رجبی را به فدراسیون جهانی اعلام کرده بود.

وی تصریح کرد: بعد از خط خوردن ما از مسابقات با پیگیری خانواده ها، فدراسیون به دنبال اسپانسر بود و اسپانسر هم برای این منظور مهیا شد و حتی  برای ما نیز بلیت صادر شده بود، ولی فدراسیون جهانی نپذیرفت تا دوباره نام ما را به شرکت کننده گان این مسابقات اضافه کند، رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی هرکدام به صورت جداگانه با فدراسیون جهانی نامه نگاری کردند حتی حاضر به پرداخت جریمه شدند اما فدراسیون جهانی کوتاه نیامد و ما از این مسابقات جا ماندیم.

  رحمانی با بیان اینکه بیش از سه سال است که عضو تیم ملی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با شرایط موجود کسی به رده های پایه اهمیتی نمی دهد ما مسابقات داخلی زیادی برگزار می کنیم اما در اعزام مسابقات برون مرزی بسیار محدود هستیم.

کماندار ایران در المپیک جوانان آرژانتین همچنین عنوان کرد: من بعد از حضور در المپیک جوانان به مسابقات برون مرزی اعزام نشدم و این اولین اعزام ما بودکه هر دو سال یک بار برگزار می شود و متأسفانه من 17 سال سن دارم و با از دست دادن این مسابقات دیگر نمی توانم در مسابقات جهانی نوجوانان شرکت کنم.

کماندار تیم ملی کشورمان عنوان کرد: در تیراندازی کوچکترین لغزشی می تواند نتیجه را تغییر دهد. من در المپیک جوانان آنقدر استرس داشتم که تمام بدنم می لرزید به این خاطر که ما در مسابقات برون مرزی کمی حضور پیدا میکنیم و باید در مقابل کسانی قرار گیریم که مسابقات زیادی را پشت سر می گذارند تا به المپیک یا مسابقات جهانی برسند.

رحمانی گفت: فدراسیون در رده سنی بزرگسالان اعزام های مرتبی داشته تا تیراندازان ایران آماده حضور در المپیک شوند اما عجله باعث شد ما این مسابقات را از دست دهیم و دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد.

iwsports instagram telegram روز چهارم ووشوی جوانان آسیا | یک نقره و 2 برنز سانداکارها در میان اعتراض ایران به ناداوری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.