25

علم و ورزش گیلان ۴ آکادمی پونا مشهد ۱ | پایان شیرین گیلانی‌ها با صدرنشینی در دور رفت

  • کد خبر : 27014
  • 01 شهریور 1398 - 12:54
علم و ورزش گیلان ۴ آکادمی پونا مشهد ۱ | پایان شیرین گیلانی‌ها با صدرنشینی در دور رفت

در پایان دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم علم و ورزش گیلان با شکست آکادمی پونا به صدر جدول لیگ رفت و دور رفت این رقابت ها را صدرنشینی به پایان رساند.

آی دبلیو اسپورتس –  در روز دوم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم علم و ورزش گیلان به مصاف آکادمی پونا مشهد رفت و با نتیجه ۴ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید. این پیروزی علم و ورزش را صدرنشین دور رفت کرد.

آکادمی پونا که در بازی روز گذشته خود به راحتی نماینده البرز را از پیش رو برداشته بود، در دیدار روز دوم کار سختی برابر میزبانش داشت و با شکست برابر علم و ورزش صدرجدول را از دست داد.

در دیدار اول دو تیم که در بخش انفرادی برگزار شد؛ نرگس افشاری از آکادمی پونا و ساره امینیان از علم و ورزش به مصاف هم رفتند که امینیان در این بازی موفق بود و دو ست را با نتایج ۲۴-۲۲ و ۲۱-۱۹ به سود خود به پایان رساند تا اولین پیروزی را نصیب تیمش کند.

فاطمه احمدزاده و نازنین زمانی هم دومین رقابت بخش انفرادی را انجام دادند که در این بازی هم نازنین زمانی نماینده علم و ورزش گیلان پیروز شد تا تیم گیلانی ۲ بر صفر جلو بیفتد. ست های این بازی با نتایج ۲۱-۱۶ و ۲۱-۱۷ به اتمام رسید.

سومین دیدار دو تیم در بخش دوبل یا دونفره برگزار شد که این بازی هم با برتری مطلق و قاطعانه علم و ورزش همراه بود. نازنین زمانی و یگانه تفرشی برای علم و ورزش و رومینا تاجیک و نرگس افشاری برای آکادمی پونا در زمین حاضر شدند.

ست اول این بازی با نتیجه ۲۱-۱۵ به پایان رسید و دو ست دیگر هم ۲۱-۱۶ و ۲۱-۱۹ با برتری تیم میزبان همراه شد تا اولین دیدار دوبل را هم علم و ورزش ببرد و در مجموع ۳ بر صفر پیش بیفتد.

در دومین بازی دونفره مبینا علی نژاد و فائقه بقایری رو در روی مریم قنبری و مهسا نوع بشری قرار گرفتند؛ هرچند که نتیجه این بازی ها دیگر برای تعیین تیم برنده تاثیرگذار نبود چرا که گیلانی ها ۳ برد  از ۵ مسابقه را کسب کرده بودند. با این حال شاگردان اسماعیلی مقدم در تیم علم و ورزش در دو ست پیروز شدند. ست های این بازی ۲۱-۱۹ و ۲۲-۲۰ به پایان رساند.

آخرین بازی انفرادی میان دو تیم برنده متفاوتی نسبت به ۴ بازی گذشته داشت و رومینا تاجیک موفق شد در دو گیم، یگانه تفریشی را از پیش رو بردارد تا در این بازی یک پیروزی هم نصیب آکادمی پونا شود. با این پیروزی علم و ورزش گیلان دور رفت لیگ را با صدرنشین به پایان رساند.

بخش ویژه لیگ برتر بدمینتون ۹۸

iwsports instagram telegram ویدئو | مبارزه ساناز عباس پور در فینال تکواندوی نونهالان جهان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.