کعبی زاده: برای انتخاب مربی خارجی تیم نوجوانان عجله نداریم/ تیم ملی زودتر به تایلند می رود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

کعبی زاده: برای انتخاب مربی خارجی تیم نوجوانان عجله نداریم/ تیم ملی زودتر به تایلند می رود

  • کد خبر : 2707
  • 18 فروردین 1397 - 14:18
کعبی زاده: برای انتخاب مربی خارجی تیم نوجوانان عجله نداریم/ تیم ملی زودتر به تایلند می رود

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت کادر فنی تیم ملی و انتصاب جواد مهرگان به سمت مشاور و نیز برنامه های تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در راه مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا اظهار نظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس ؛ صدیقه کعبی‌زاده درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان بزرگسالان و همین طور جواد مهرگان به عنوان مشاور فنی گفت: دوره قبل که من در فدراسیون والیبال بودم، مهرگان به عنوان مشاور با ما همکاری داشت. او در این 3 سال تجربه زیادی کسب کرده و از والیبال زنان ایران، آسیا و جهان شناخت زیادی دارد.

وی افزود: مهرگان یکی از گزینه‌هایی بود که می‌توانست به ما کمک کند به همین دلیل با رئیس فدراسیون این موضوع را در میان گذاشتم و بعد هم با مهرگان صحبت کردیم. البته اردوی اول انتخابی است و مربیانی که معرفی کرده‌ایم برای اردوی اول هستند. کادر فنی قطعی را بعدا معرفی خواهیم کرد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال، درباره تمرینات تیم ملی بزرگسالان، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و انتخاب تعداد تمرینات و اردوها با مهرگان است. ما صحبت‌های اولیه را داشته‌ایم قرار است این هفته نیز با مهرگان صحبت کنیم تا ببینیم برنامه‌ها به چه صورت خواهد بود. علاوه بر این بازیکنانی که دعوت کرده‌ایم، قرار است چند بازیکن دیگر نیز دعوت شوند.

کعبی‌زاده درباره برنامه تیم ملی نوجوانان دختر و اردوی برون مرزی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه زمانی برای ررفت و برگشت به اردوی برون‌مرزی نمانده قرار شد بازیکنان تیم نوجوانان زودتر راهی تایلند شوند. با فدراسیون والیبال تایلند هماهنگ می‌کنیم تا تیم ملی بتواند در این کشور چند دیدار دوستانه با تیم‌های شرکت‌کننده برگزار کند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال همچنین در پاسخ به این سوال که جذب مربی خارجی از دستور کار شما خارج شده، تصریح کرد: نه اصلا این طور نیست. تلاش ما این است برای تیم پایه به ویژه برای نوجوانان مربی خارجی جذب کنیم. بعد از مسابقات امسال، نوجوانان تا 2 سال دیگر مسابقه ندارند به همین دلیل ما هم عجله‌ای برای انتخاب مربی خارجی نداریم. گزینه‌هایی مطرح شده‌اند که باید در کمیته فنی بررسی شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.