17

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان | پیروزی خراسان رضوی و برد مس رفسنجان در دربی کرمان

  • کد خبر : 27075
  • 01 شهریور 1398 - 15:09
هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان | پیروزی خراسان رضوی و برد مس رفسنجان در دربی کرمان

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی تیم های هیئت خراسان رضوی، سایپا و مس رفسنجان در دربی استان کرمان برابر حریفان و  همراه بود. ستارگان ورامین نیز به اولین برد فصل خود دست پیدا کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه اول شهریور با برگزاری ۶ بازی به انجام رسید و در روزی که تیم رهیاب گستر تهران با قرعه استراحت روبرو بود دیدارهای حساس و جذابی برگزار شد.

در روزی که شهین افلاکی چهره ویژه لیگ بود و پوکر او سایپا را در اصفهان پیروز کرد مس رفسنجان رقابت حیثیتی کرمان – رفسنجان و ایرانمنش – رضایی را برد و کار برای حفاری اهواز سخت و غم انگیز پیش رفت.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲ حفاری خوزستان ۱ / سارا ، حالا چرا؟

در مشهد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در یک دیدار نزدیک و فشرده حفاری خوزستان را شکست داد تا اولین شکست در کارنامه مینا بارانی با حفاری ثبت شود. تقابل دو تیم مدعی قهرمانی صحنه های جذابی را در مشهد خلق کرد.

پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، این سارا شیربیگی بود که در دقیقه ۲۴ ارزش های خود را نشان داد و گل اول تیمش را برای هیئت خراسان رضوی به ثمر رساند. این گل میزبان را در موقعیت غالب قرار داد و عرصه را بر حفاری تنگ کرد.

در فاصله ۴ دقیقه به پایان مسابقه، تیم حفاری که به آرایش پاور پلی روی آورده بود در پی گل تساوی بخش بود که در این روش ریسکی، گل دوم را هم دریافت کرد و مرضیه توفیقی نسب اختلاف را به دو گل رساند.

در آخرین ثانیه های مسابقه حفاری توانست توسط سارا افرازی بازیکن باتجربه خود به گل برسد اما این گل چندان شیرین نبود. گل سارا نتوانست ناجی تیم قدرتمند اهواز شود. حفاری در مشهد دو بر یک باخت و اکنون این تیم مدعی قهرمانی در هفته دوم یک امتیاز دارد و ۵ امتیاز از کف داده است.

پارس آرای شیراز ۲ دریژنو فرخ شهر ۱ / لبخند ، برازنده لب نجمه برزگر

تيم پارس آرای شيراز در سالن پهلوانان نصیری میزبان تیم دریژنو فرخ شهر بود.. تیم های پارس آرا و دریژنو که دومین سال خود را در ليگ برتر سپری می كنند، در دیدار این هفته بازی دیدنی و جذابی را به نمایش گذاشتند.

در مسابقه ای که با حضور تماشاگران پرتعداد تیم پارس آرا رگزار شد تیم نجمه برزگر در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه ۲بر یک به پیروزی شیرینی برسد و شکست را به شاگردان زهره صابری تحمیل کند.

نیمه اول این بازی در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که شاگردان نجمه برزگر عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی را برای گلزنی خلق کردند. در نیمه دوم هر دو تیم چندین موقعیت گل زنی را در همان دقایق ابتدای بازی از دست دادند.

طولی نکشید که گل زیبای نگین مسجدی نتیجه بازی را به سود تیم پارس آرا تغییر داد. البته زردپوشان دریژنو هم این فرصت را پیدا کردند که گل مساوی را توسط فاطمه رفیع بازیکن پرتلاش این تیم به ثمر برسانند. پس از تساوی یک بر یک در نیمه دوم، بهاره رستم پور در نقش ناجی پارس آرا، گل دوم را برای این تیم به ثمر رساند تا شیراز سربلند شود و لبخند روی لبان نجمه برزگر برای دومین هفته متوالی تمدید شود.

مس رفسنجان ۴ دختران کویر مس کرمان صفر / زندگی را بباز ، دربی را سنگین نباز!

در ویژه ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتسال مس رفسنجان میزبان هم استانی خود دختران کویر مس کرمان بود. دربی فوتسال استان کرمان در نهایت جذابیت و رقابت بین عاطفه رضایی و سعیده ایرانمنش بر روی نیمکت دو تیم به سود رفسنجان پایان یافت.

عصمت داوودی کیا بازیکن ارزشمند و گلزن مس رفسنجان در این بازی دو گل به ثمر رساند، سهلا رودسری یک گل زد و مهسا کمالی بازیکن فصل گذشته پالایش نفت آبادان در این مسابقه یک گل برای مس رفسنجان وارد دروازه حریف کرد. زینب کرمی دروازبان مس رفسنجان در ثانیه های آخر بازی روی حرکت تک تک حریف خطا کرد و و با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

دختران کویر که بر خلاف فصل گذشته بدون شاه مهره خود فاطمه ارژنگی وارد لیگ شده اکنون با واقعیات تازه ای روبرو می شود. آن ها می دانند که برای موفقیت در لیگ جدید و با مدعیان پرتعداد باید از تیم سال گذشته باکیفیت تر و کم اشتباه شوند. این لیگ برای دختران کویر و هر تیم دیگری، لیگ مهربانی نیست.

در سوی مقابل، مس رفسنجان این برد روحیه بخش را پس از شکست هفته گذشته در تهران برابر سایپا به دست آورده است. آن ها تلاش می کنند برخیزند و خود را به جمع مدعیان برسانند. به طور آشکار این ظرفیت را دارند و دردسر عظیمی برای صدرنشینان خواهند بود.

نامی نو اصفهان صفر سایپا ۴ / افلاک روی افلاک

در اصفهان نامی نو تیم شایسته اصفهانی و مدافع عنوان قهرمانی در خانه ۴ بر صفر به سایپا باخت. این بازی با یک ساعت و ربع تاخیر برگزار شد، تاخیر در حضور پزشکیار و خرابی اسکوربورد سالن ۲۵ آبان سبب شد این مسابقه با تاخیر برگزار شود.

ستاره این مسابقه شهین افلاکی بود. افلاکی در نیمه نخست تک گل سایپا را به ثمر رساند و در نیمه دوم و در ابتدای این نیمه دو بار دیگر دروازه حریف را گشود. او پوکر خود را پیش از پایان بازی تکمیل کرد.

همچنین پیش از آغاز مسابقه، اشکال در رنگ جوراب بازیکنان سایپا دوباره این مسابقه را وارد فاز تاخیر کرد. فاطمه ارژنگی بازیکن مصدوم سایپا در این مسابقه روی نیمکت این تیم نشسته بود. او تا پایان نیم فصل اول قادر به همراهی سایپا نخواهد بود اما در کنار تیم حضور دارد.

نامی نو اما با این شکست به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود خواهد بود. ارزش تیم شایسته اصفهان با این شکست زیر سوال نمی رود. آن ها همچنان قهرمان هستند و باید بپذیرند که شرایطی متفاوت با گذشته دارند. تیم تغییر یافته نامی نو روزهای بهتری در پیش خواهد داشت.

ستارگان ورامین ۴ شهروند ساری ۲ / پیروزی اول برای ورامین در خانه

تیم ستارگان ورامین که در نخستین دیدار فصل بازنده شده بود در گام دوم در خانه پذیرای شهروند ساری بود و حریف خود را شکست داد. شهروند ساری در هفته اول استراحت داشت و برای اولین بار در لیگ ۹۸ به میدان رفت.

فاطمه اردستانی در این بازی ۲ گل برای ستارگان ورامین به ثمر رساند و منصوره رحمانی و فاطمه قویدل با یک گل در برد شهروند ساری سهمی شاخص داشتند.

پالایش نفت آبادان ۳ پویندگان صنعت فجر شیراز ۲ / نفس راحت نفت

در آبادان تیم پالایش نفت آبادان در خانه پذیرای تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود. شاگردان خدیجه پور بهبهانی که در بازی هفته اول شکست سنگین و دور از انتظار ۷ بر ۲ برابر رهیاب را متحمل شده بودند نیاز مبرمی به این برد داشتند و به سختی به هدف خود رسیدند.

شکست در آبادان البته اوضاع را برای پویندگان پیچیده تر کرد. آن ها در هفته نخست ۶ گل از هیئت خراسان رضوی خورده بودند و با شکست آبادان اکنون بدون امتیاز در جمع قعرنشینان حضور دارند. محبوبه رضوی باید به سرعت تیم محترم شیراز را از وضعیت کنونی رهایی بخشد.

پوربهبهانی اگر امروز پیروز نمی شد همه چیز برای دور جدید جهت گیری مخالفان او فراهم نمی شد. او تا هفته آینده در امان خواهد بود. داستان برای محبوبه رضوی هم مشابه است. اگر پویندگان تیم پرهواداری بود زمزمه های گرامیداشت یاد و خاطره “ستاره زارع” شنیده می شود. پویندگان البته احتمالا به زودی جبران مافات می کند. جو شیراز این را می گوید.

گزارش از حامد اسماعیلی ، شبنم روحی، فرزانه دزفولی، مهتا قره داشی و آیت الرحمان صالحی

بخش ویژه اطلاعات لیگ فوتسال (کلیک کنید)

iwsports instagram telegram گزارش تصویری | روز اول مرحله نخست دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.