15

زهره صابری : نمی‌دانم مشکل داوران با دریژنو چیست | بین دریژنو و تیم‌های دیگر فرق می‌گذارند

  • کد خبر : 27100
  • 01 شهریور 1398 - 15:49
زهره صابری : نمی‌دانم مشکل داوران با دریژنو چیست | بین دریژنو و تیم‌های دیگر فرق می‌گذارند

سرمربی تیم دریژنو فرخ شهر با انتقاد شدید از داوران مدعی شد سخت گیری‌هایی که نسبت به تیم دریژنو می‌شود نسبت به سایر تیم‌ها وجود ندارد. او هم چنین گفته برای ما جای سؤال دارد که مشکل داوران با تیم دریژنو چیست.

زهره صابری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس پس از شکست تیمش دریژنو فرخ شهر برابر پارس آرای شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازیکنان دریژنو بازیکنانی کم تجربه‌ای هستند. امسال اکثر بازیکنانمان را از بازیکنان بومی و جوان انتخاب کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم چراکه سطح مسابقات امسال بسیار بالا است و تیم‌ها نمی‌توانند به راحتی گلزنی کنند.

وی با گلایه از قضاوت داوران در لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: متأسفانه داوران در این بازی به سود تیم میزبان قضاوت کردند و ما از این اتفاق  به شدت گلایه‌مند هستیم. تیم دریژنو سال پیش هم از ناداوری و قضاوت‌های ناعادلانه داوران لطمه بسیار دید و این برای ما جای سؤال دارد که مشکل داوران با تیم دریژنو چیست. نمی‌خواهم بگویم در این دیدار به داوری باختیم اما در اکثر بازی‌ها چوب همین قضاوت‌های نادرست را می‌خوریم.

وی با اعتقاد به اینکه عمده‌ترین مشکل تیم دریژنو کمبود بودجه و نبود اعتبارات لازم است، عنوان کرد: ما این تیم را با مشکلات بسیاری بستیم. تیم تا لحظه آخر دچار مشکلات مالی بود و حتی قصد کناره گیری و انصراف داشتیم. مشکلات مالی باعث شد که مجبور شویم بازیکنان را بر اساس مقدار بودجه‌ای که در اختیار داشتیم، انتخاب کنیم. همه تیم‌ها برای حضور و ماندگاری در لیگ تلاش زیادی می‌کنند. ای کاش داوران هم این موضوع را درک می‌کردند.
صابری خاطر نشان کرد: در هفته نخست لیگ برتر که میزبانی بر عهده ما بود به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی به ما اجازه برگزاری مسابقه را در رأس ساعت مقرر ندادند. حتی به ما تاکید زیادی می‌شود که استفاده از دستگاه شوک در مسابقات اجباری است اما امروز با وجود نبود دستگاه شوک و عدم حضور نیروی انتظامی این دیدار برگزار شد. دلیل این سختگیری‌ها به ما چیست و چه فرقی بین تیم دریژنو و دیگر تیم‌ها است؟
iwsports instagram telegram روز چهارم ووشوی جوانان آسیا | یک نقره و 2 برنز سانداکارها در میان اعتراض ایران به ناداوری
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.