10

شریف:داور باعث عصبانیتم شد |بارانی: امیدوارم در ادامه نتایج مدنظرمان را بگیریم

  • کد خبر : 27171
  • 02 شهریور 1398 - 13:27
شریف:داور باعث عصبانیتم شد |بارانی: امیدوارم در ادامه نتایج مدنظرمان را بگیریم

فاطمه شریف سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: نسبت به خیلی از صحنه ها اعتراض داشتم شاید روی نتیجه بازی تأثیر گذار نبود اما باعث شده بود بازیکنان عصبی شوند وتمرکز لازم را نداشته باشند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- فاطمه شریف سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص بازی تیمش برابر حفاری خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی پایاپایی را از هر دوتیم شاهد بودیم چه بسا در برخی از لحظات بازی این تیم ملی حفاری اهواز بود که بهتر از ما بازی می کرد، تیم ملی حفاری تیم قدرتمندی است این تیم باثبات ترین تیم لیگ برتر است چرا که در طی این 10 سال ترکیبش را حفظ کرده و هماهنگی میان بازیکنان کار هر مربی را راحت می کند.

او ادامه داد: تیم امسال هیأت فوتبال شاهد تغییرات زیادی بوده و هماهنگی بازیکنان کمی زمان می برد، تازمانی که بازیکنان در کوران مسابقات قرار نگیرند هماهنگی تیمی مد نظر ما بدست نمی آید، باید به مینا بارانی بخاطر تیم خوبی که دارند تبریک بگویم، اما چیزی که در فوتبال وفوتسال اهمیت دارد نتیجه بازی است و ما سعی کردیم بیشتر متفکرانه بازی کنیم تا اینکه تحت تأثیر هیجانات قرار بگیریم.

شریف با اشاره به اینکه نام تیم ملی حفاری بزرگ است و این سبب ایجاد فشار روانی روی بازیکنان می شود خاطرنشان کرد: موقعیت های زیادی داشتیم که به خاطر بی دقتی بازیکانان این موقعیت ها از دست رفت.

سرمربی هیأت فوتبال خراسان رضوی درخصوص داوری این بازی اظهار کرد: نسبت به خیلی از صحنه ها اعتراض داشتم شاید روی نتیجه بازی تأثیر گذار نبود اما باعث شده بود بازیکنان عصبی شوند وتمرکز لازم را نداشته باشند.

 

بارانی: امیدوارم در ادامه نتایج مدنظرمان را بگیریم

مینا بارانی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز نیز درخصوص این بازی گفت: دروازه بان تیم هیأت فوتبال روز خوبی داشت و خیلی از موقعیت های مارا گرفت، البته بازیکنان ما نیز در ضربات آخر ضعیف عمل کردند.

وی ادامه داد: پاورپلی کردیم که نتیجه را تغییر دهیم اما خاصیت این سیستم همین است یا گل می زنیم یا گل می خوریم که متأسفانه ما گل دوم را دریافت کردیم و به هدفمان نرسیدیم و درپایان هم تنها یک گل را جبران کردیم، تیم خراسان رضوی از بازیکنان خوبی بهره می برد و تیم قدرتمندی را تشکیل داده است امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج مدنظرمان را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.