10

ایران صفر قزاقستان ۳ | رتبه پنجمی دختران والیبالیست هم از دست رفت

  • کد خبر : 27173
  • 02 شهریور 1398 - 13:37
ایران صفر قزاقستان ۳ | رتبه پنجمی دختران والیبالیست هم از دست رفت

تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست مقابل قزاقستان، عنوان پنجمی آسیا را هم از دست داد و حالا باید برای کسب مقام هفتمی به مصاف اندونزی برود.

آی دبلی.و اسپورت – تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز شنبه ۳ شهریور برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی مقابل قزاقستان به میدان رفت اما یک شکست دیگر، وضعیت آماری ایران در خاک کره را بدتر کرد.

تیم ملی ایران که با شکست مقابل چین‌تایپه و تایلند از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازمانده بود امروز نیز برابر قزاقستان با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶ بر ۲۴ شکست خورد.

با توجه به شکست اندونزی مقابل چین‌تایپه، تیم ملی ایران باید برای کسب عنوان هفتمی فردا یکشنبه به مصاف اندونزی برود. در دیگر دیدارهای امروز ژاپن مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به فینال صعود کرد.

جواد مهرگان سرمربی تیم ملی عملکرد ملی پوشان را بهتر از بازی با چین تایپه عنوان کرده و معتقد است برایش مهم نیست که نتیجه چیست بلکه او از تیم ملی بازی خوب می خواهد.

به عقیده جواد مهرگان که البته منطقی هم به نظر می رسد آن چه تیم ملی والیبال زنان به آن نیاز داشته و دارد میدان دیدن و تجربه بیشتر است. مهرگان پس از بازی با چین تایپه نیز گفته بود که تیمش خسته نیست بلکه باید برای پیروز شدن جسورتر و متمرکزتر باشد.

ایران در ۳ بازی از ۴ بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورده است. پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا امید زیادی نزد اهالی والیبال وجود داشت که ایران شگفتی ساز مسابقات قهرمانی آسیا لقب گیرد اما نتایج سئول امیدبخش نبود.

در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، ۱۳ تیم حضور دارند که ۸ تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

iwsports instagram telegram درباره ثمین عابد خجسته | دختر سفرهای دور دنیا ؛ Follow Your Dreams

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.