13

سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز: یکی از دلایل شکستمان لیز بودن زمین بود

  • کد خبر : 27174
  • 02 شهریور 1398 - 13:43
سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز: یکی از دلایل شکستمان لیز بودن زمین بود

محبوبه رضوی سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیرازگفت: شاید یکی از دلایل عدم موفقیت ما در این بازی لیز بودن زمین 17 شهریور بود. این مساله باعث شد که بازیکنان تعادل خود را از دست بدهند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- محبوبه رضوی سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز در خصوص بازی این تیم مقابل پالایش نفت آبادان اظهار کرد: نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از زمین بیرون آمدیم و در نیمه دوم توانستیم دو بر یک بازی را به سود خود پیش ببریم. اما متاسفانه در پایان، بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم.مریم چرخاوی و مرجان یوسفی گلزنان تیم پویندگان در این بازی بودند.

او با بیان اینکه موقعیت های زیادی داشتیم که آن ها را با بی دقتی بازیکنان در ضربه زدن به توپ از دست دادیم،گفت: با اینکه ما در شش دقیقه پایانی بازی، از سیستم پاورپلی استفاده کردیم، نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم و موفق نشدیم گل های خورده را جبران کنیم. شاید یکی از دلایل عدم موفقیت ما در این بازی لیز بودن زمین 17 شهریور بود. این مساله باعث شد که بازیکنان تعادل خود را از دست بدهند.

رضوی اضافه کرد: امسال در ساختار تیم پویندگان تغییرات زیادی حاصل شده و فقط سه بازیکن از تیم ما از بازیکنان سال گذشته هستند. متاسفانه هنوز بازیکنان تیم نتوانسته اند به هماهنگی لازم برسند و عدم هماهنگی بین بازیکنان موجب شد که تیم نتواند در حمله و دفاع خوب عمل کند و به نتیجه خوبی دست یابد.

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ادامه داد: تیم نفت آبادان هم یک تیم جوان و با انگیزه بود که با دل و جان در مقابل ما بازی کرد.از صمیم قلب به مربی این تیم تبریک می گویم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده با عملکرد بهتری ظاهر شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.