14

صبای زنجان 5 شهید فخار مشهد صفر | شروع پرقدرت زنجانی ها با عابد خجسته

  • کد خبر : 27187
  • 02 شهریور 1398 - 14:36
صبای زنجان 5 شهید فخار مشهد صفر | شروع پرقدرت زنجانی ها با عابد خجسته

در ادامه رقابت های لیگ بدمینتون بانوان تیم صبای زنجان در شاهرود به مصاف شهید فخار مشهد رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست بدهد.

آی دیلیو اسپورتس-  در ادامه رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز شنبه ۲ شهریور و در گروه دوم رقابت ها تیم های شهید فخار مشهد و ذوب روی صبای زنجان در شاهرود به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قاطعانه و ۵ بر صفر زنجانی ها همراه شد.

زنجانی ها که ثمین عابد خجسته یکی از بهترین های ایران را در اختیار دارد در دیدار اول که بین او و نیلوفر باختری برگزار شد به پیروزی رسید. خجسته این بازی را در دو ست پیاپی به نفع خود به پایان رساند.

پریا اسکندری دیگر بدمینتون باز صبای زنجان به مصاف ساغر رفیعی رفت و توانست در این دیدار ۲ بر یک پیروز میدان شود. اولین دیدار بخش دونفره و دوبل رقابت ها نیز با برتری زنجان همراه شد.

ساغر رفیعی و هانیه هویدا برای شهید فخار مشهد و ثمین عابد خجسته و فاطمه مقدم برای صبا زنجان به میدان رفتند. این دیدار هم برنده ای جز تیم زنجان نداشت و آن ها توانستند ۲ بر یک حریف را از پیش رو بردارند.

در دیگر دیدار دو نفره هم شیرین حسینی و ساناز تقوی با نتیجه ۲ بر صفر برابر پریا اسکندری و نسترن کرمی شکست خوردند. در دیدار پایانی که در بخش انفرادی برگزار شد نیز فاطمه بابایی ۲ بر یک هانیه هویدا را از پیش رو برداشت.

دیگر رقابت های این گروه عصر شنبه و یکشنبه پیگیری می شود.

iwsports instagram telegram لیگ برتر بدمینتون بانوان 98

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.