11

تمام برنامه هایمان را اجرا کردیم | رضایی: دربی حساسیت خاص خودش را دارد

  • کد خبر : 27212
  • 02 شهریور 1398 - 18:09
تمام برنامه هایمان را اجرا کردیم | رضایی: دربی حساسیت خاص خودش را دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش در دربی استان کرمان، ضمن رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار کرد: خوشبختانه تمام برنامه های تاکتیکی مان را به بهترین شکل اجرا کردیم.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل تیم دختران کویر مس کرمان در هفته دوم مسابقات لیگ کشور گفت: امروز شاهد بازی بسیار زیبایی از بازیکنانم بودم هر چند در هفته نخست رقابت‌ها نتیجه را به تیم سایپا واگذار کردیم، اما بازیکنان تمام تلاششان را کردند که پیروز این دیدار باشند و نتیجه بازی قبل را جبران کنند.

رضایی ادامه داد: دختران کویر کرمان تیم همشهری ما بودند و همیشه دربی حساسیت خاص خودش را دارد. خوشحالم از این که بازیکنانم هر چه خواستیم در زمین مسابقه پیاده کردند و بر بازی سوار بودند.

او تصریح کرد: سه بازیکن بومی در تیممان داریم و دختران جوان و پرانگیزه‌ای را هم به تیم اضافه کردیم، اما هنوز نمی‌توانیم در بازی‌های حساس و دشوار از آن‌ها استفاده کنیم، اما در بازی‌هایی که آسان‌تر باشند از آن نیز بهره می‌بریم. سال گذشته چهار بازیکن جوان به تمرینات ما اضافه شدند و اکنون در تیم بازی می‌کنند. طبق شرایط بازیکنان جوان باید ابتدا در تمرینات تیم حضور پیدا کنند و سپس به بازی و ترکیب اصلی تیم بیایند.

رضایی افزود: بازیکنان باتجربه بالاخره یک روزی از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کنند و از این سمت کنار می‌روند و باید به فکر جایگزین برای آن‌ها بود. نیاز است که این چرخه بازیکن سازی همواره در یک لیگ پویا رخ دهد تا به بدنه تیم ملی کشورمان تزریق شوند.

وی در پایان گفت: از بازیکنانم به خاطر زحماتشان در این بازی و تلاش خوبی که داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که از موقعیت‌ها بهترین استفاده را بردند. انشالله سعی می کنیم در بازی های آتی کیفیت بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.