16

شهرداری شاهرود 3 ذوب روی صبای زنجان 2 | شکست تلخ و غیر منتظره ذوب زنجان

  • کد خبر : 27247
  • 02 شهریور 1398 - 21:42
شهرداری شاهرود 3 ذوب روی صبای زنجان 2 | شکست تلخ و غیر منتظره ذوب زنجان

در دیدار حساس دور رفت از گروه یک لیگ برتر بدمینتون بانوان در شاهرود تیم ذوب روی صبای زنجان شکستی تلخ و غیرمنتظره برابر شهرداری شاهرود تجربه کرد تا دور رفت را با رتبه دوم به پایان ببرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در ادامه دیدارهای دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه یک در شاهرود تیم شهرداری شاهرود توانست میهمان خود ذوب روی صبای زنجان را شکست دهد.

در این مسابقه که نبردی برای صدرنشینی دور رفت محسوب می شد در مسابقه انفرادی اول نسیم صفایی از شهرداری شاهرود ۲ بر صفر برابر فاطمه بابایی از ذوب روی صبای زنجان به پیروزی رسید.

در دومین مسابقه ثمین عابد خجسته بدمینتون باز خوشتام تیم ذوب روی صبای زنجان برابر الناز فیض منش از تیم شهرداری شاهرود ۲ بر صفر مغلوب شد. خستگی مشهود ثمین عابد خجسته نقش آشکاری در شکست او داشت.

در دیدار حساس دوبل اول، تیم دو نفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از شاهرود ۲ بر یک برابر فاطمه مقدم و نسترن کرمی از صبای زنجان پیروز شد و بدین ترتیب برد خود در این دیدار را نهایی کرد.

در مسابقه دوبل دوم ، تیم دو نفره ثمین عابد خجسته و پریا اسکندری از ذوب روی صبای زنجان ۲ بر صفر برابر پگاه شاکر و نیکو امینیان از شاهرود به برتری رسیدند. برد پریا اسکندری از صبای زنجان برابر حنانه یعقوب زاده از شاهرود اختلاف را کاهش داد تا در نهایت ذوب صبا ۳ بر ۲ مغلوب آکادمی شاهرود شد.

iwsports instagram telegram لیگ برتر بدمینتون بانوان 98

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.