مربی تیم ملی قایقرانی رویینگ و پیش بینی کسب 3 مدال در جاکارتا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

مربی تیم ملی قایقرانی رویینگ و پیش بینی کسب 3 مدال در جاکارتا

  • کد خبر : 2726
  • 18 فروردین 1397 - 16:30
مربی تیم ملی قایقرانی رویینگ و پیش بینی کسب 3 مدال در جاکارتا

مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان از پیش‌بینی کسب سه مدال در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی توسط ملی‌پوشان روئینگ بانوان ایران خبر داد و گفت: همه سعی ما این است تا تعداد مدال‌های ایران در این دوره از مسابقات افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس، بهناز مرادخانی  با اشاره به اینکه اردوهای تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مرحله جدید این اردوها از پنجم فروردین‌ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرحله از اردوها تا ۲۷ فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اردوهای تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی پیگیری می‌شود.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران با بیان اینکه پس از پایان این مرحله از اردوها فدراسیون یک مرحله اردوی برون مرزی را در کشور چین در نظر گرفته است، گفت: این اردو نیز به مدت یک ماه در کشور چین برگزار می‌شود.

مرادخانی در ادامه با اشاره به اینکه تمرینات ملی پوشان قایقرانی روئینگ بانوان زیر نظر دو مربی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: یک ورزشکار زیرنظر مربی خود فرزام و 6 ورزشکار دیگر نیز زیر نظر من تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به حضور مهسا جاور و پریسا احمدی از زنجان در اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان، گفت: در حال حاضر سطح آمادگی ملی پوشان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و تمرینات از بخش بدنسازی و تکنیک به تمرینات تخصصی تغییر یافته است.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران از پیش‌بینی کسب سه مدال در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی توسط ملی‌پوشان روئینگ بانوان ایران خبر داد و گفت: همه سعی ما این بوده تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم، که میزان کسب مدال‌های ایران در این دوره از مسابقات افزایش پیدا کند.

مرادخانی با اشاره به اینکه قایق‌ها از پیش سفارش داده شده است، خاطرنشان کرد: برای این مسابقات بهترین قایق‌ها در نظر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.