15

شهرداری شاهرود ۴ شهید فخار مشهد ۱ | پیروزی آسان و صدرنشینی دور رفت برای شاهرود

  • کد خبر : 27354
  • 03 شهریور 1398 - 14:33
شهرداری شاهرود ۴ شهید فخار مشهد ۱ | پیروزی آسان و صدرنشینی دور رفت برای شاهرود

در ادامه رقابت های لیگ برتر بدمینتون و در گروه دوم که به میزبانی شاهرود برگزار شد تیم شهرداری این شهر توانست با برتری برابر شهید فخار مشهد دور رفت رقابت ها را با صدرنشینی به پایان برساند.

آی دبلیو اسپورتس –  دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز یکشنبه سوم شهریور با صدرنشینی شهرداری شاهرود در گروه اول به پایان رسید. این تیم در بازی آخر خود با نتیجه ۴ بر یک شهید فخار مشهد را از پیش رو برداشت.

در بخش انفرادی و تک نفره در بازی نخست الناز فیض منش از شهرداری شاهرود به مصاف نیلوفر باختری از شهید فخار مشهد رفت و با نتیجه ۲ بر صفر باختری را از پیش رو برداشت و اولین برد را به نام تیمش ثبت کرد.

در بازی دوم هم نسیم صفایی ۲ بر یک هانیه هویدا را از پیش رو برداشت و بدین ترتیب شهرداری شاهرود ۲ بر صفر پیش افتاد تا برای پیروز شدن در این بازی به یک برد دیگر احتیاج داشته باشد.

در اولین بازی دوبل و دونفره الناز فیض منش و پگاه شاکر برای شهرداری شاهرود و ساناز تقوی و شیرین حسینی برای شهید فخار مشهد به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع شاهرودی‌ها به پایان رسید.

در دیگر بازی بخش دونفره یا دوبل نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده در تیم شهرداری شاهرود موفق شدند ۲ بر یک هانیه هویدا و ساغر رفیعی از شهید فخار مشهد را شکست دهند.

در آخرین بازی که در بخش انفرادی برگزار شد شهید فخار موفق بود و توانست یک پیروزی را کسب کند تا حداقل ۵ بر صفر بازنده نشود. نیکو امینیان با نتیجه ۲ بر یک برابر ساغر رفیعی شکست خورد. این مسابقه پایان بخش دور رفت لیگ در گروه یک بود.

شهرداری شاهرود با این پیروزی در صدر است و ذوب روی صبای زنجان در رده دوم قرار گرفته و شهید فخار مشهد با ۲ باخت از ۲ بازی سوم است. در گروه دوم نیز تیم علم و ورزش گیلان و آکادمی پونا مشهد اول و دوم هستند.

iwsports instagram telegram ایران ۶۱ سوریه ۶۸ | ایران در دیدار رده بندی بسکتبال زنان غرب آسیا

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.