15

ایران ۳ اندونزی ۲ | تیم والیبال بانوان ایران هفتم آسیا شد

  • کد خبر : 27363
  • 03 شهریور 1398 - 15:02
ایران ۳ اندونزی ۲ | تیم والیبال بانوان ایران هفتم آسیا شد

تیم ملی والیبال بانوان ایران با کسب عنوان هفتم به کار خود در رقابت های والیبال زنان آسیا در کره جنوبی پایان داد. این رتبه در پی پیروزی ۳ بر ۲ برابر اندونزی در جدال بر سر رتبه هفتم آسیا به دست آمد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ پرونده رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا امروز یکشنبه ۳ شهریور برای ایران بسته شد و تیم ملی والیبال بانوان با برتری ۳ بر ۲ برابر اندونزی با رتبه هفتم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

شاگردان جواد مهرگان در مسابقه ای دشوار برابر اندونزی سرانجام در رالی ست پنجم پیروز شدند تا با ۲ برد و ۴ باخت از ۶ بازی خود در سئول در میان ۱۳ تیم حاضر در تورنمنت هفتم شوند.

مائده برهانی، شکوفه صفری، مهسا کدخدا، شبنم علی‌خانی، پوران زارع و فرزانه مرادیان ترکیب اولیه ایران در زمین را تشکیل دادند و در ست اول، دو تیم در رقابتی جانانه پایاپای پیش رفتند اما این اندونزی بود که این ست را ۲۷ بر ۲۵ به سود خود پایان داد.

در ست دوم اوضاع برای ایران بدتر شد. سلسله اشتباهات فردی ایران را از اندونزی عقب انداخت و حریف در نهایت ۲۵ بر ۱۸ ایران را مغلوب کرد. با این حال ایران توانست از ست سوم به بازی برگردد.

در ست سوم ایران ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد و این برد را در ست چهارم با پیروزی قاطع ۲۵ بر ۱۳ تکرار کرد. اندونزی که از ست چهارم به شدت دچار افت شده بود در ست پنجم نیز شانسی برابر دختران ایران نداشت و با وجود تلاش فراوان برای پیروزی در ست پنجم در نهایت این ست ۱۵ بر ۱۳ به سود ایران پایان یافت.

تیم جواد مهرگان در بازی با اندونزی از شکست پیروزی ساخت تا دومین برد در این رقابت ها را تجربه کند. بدین ترتیب تیم والیبال بانوان ایران هفتم آسیا شد . نتایج تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات از این قرار است:

ایران صفر کره جنوبی ۳

ایران ۳ هنگ کنگ صفر

ایران صفر تایلند ۳

ایران ۱ چین تایپه ۳

ایران صفر قزاقستان ۳

ایران ۳ اندونزی ۲

iwsports instagram telegram ایران ۶۱ سوریه ۶۸ | ایران در دیدار رده بندی بسکتبال زنان غرب آسیا

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.