اورسجی : موافق مربی خارجی برای تیم ملی کبدی بانوان نیستم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

اورسجی : موافق مربی خارجی برای تیم ملی کبدی بانوان نیستم

  • کد خبر : 27443
  • 04 شهریور 1398 - 8:35
اورسجی : موافق مربی خارجی برای تیم ملی کبدی بانوان نیستم

نشست خبری عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی برگزار شد و رئیس فدراسیون کبدی در سالروز قهرمانی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا به توضیحاتی پیرامون کبدی پرداخت که بخشی از آن مربوط به کبدی بانوان بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ نشست خبری عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در محل فدراسیون کبدی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. اورسجی در این نشست خبری تاکید کرد اگر قرار باشد یک رشته تیمی در آینده در المپیک مدالی کسب کند آن رشته کبدی خواهد بود.

وی در مورد پاداش قول داده شده به تیم ملی کبدی بانوان پیش از بازی های آسیایی جاکارتا گفت: زمانی که به تمرین تیم ملی رفتم انگیزه بالای آن ها را دیدم و قول دادم که اگر در جاکارتا طلا بگیرند به هر نفر ۱۰ سکه پاداش بدهم اما مشکل این است که افزایش قیمت سکه دست ما را برای عمل به تعهدمان بسته است.

او ادامه داد: در آن زمان قیمت سکه یک میلیون تومان بود و امروز چند برابر شده است و واقعا مقدور نیست که به هر نفر ۱۰ سکه بهار آزادی پاداش دهیم اما بر اصل قول خود پایبند هستیم و قطعا از مدال آوران تیم ملی بانوان تقدیر خواهد شد.

اورسجی در مورد برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان گفت: مسابقات کبدی جوانان جهان در بخش مردان آبان ماه با حمایت منطقه آزاد کیش در این جزیره زیبا برگزار می شود اما در مورد مسابقات جوانان دختر جهان، مالزی پیشنهاد میزبانی داده و احتمالا این مسابقات در ۶ ماه آینده در این کشور برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی عنوان کرد: وضعیت تیم ملی کبدی جوانان ما در بخش بانوان به زودی مشخص می شود. ما همچنان درگیر این موضوع هستیم که از مربی خارجی برای تیم بانوان استفاده کنیم یا مربی داخلی. این موضوع را در بخش مردان حل کرده ایم و نیازی به مربی خارجی نداریم اما در مورد بخش زنان، باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: تیم ملی کبدی بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا با حضور مربی خارجی طلا گرفت و این طلا انتظارات را از ما افزایش می دهد. به شخصه موافق ادامه حضور شایلا جین در تیم ملی کبدی بانوان نیستم اما در حال جمع بندی هستیم تا در آینده نزدیک در مورد این که تیم ملی با حضور مربی خارجی شکل بگیرد یا از مربی ایرانی استفاده کنیم ، به نتیجه برسیم.

اورسجی در مورد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور گفت: دو نفر از کمیته استعدادیابی و فنی فدراسیون کبدی به این المپیاد اعزام شدند تا به طور دقیق وضعیت دختران آینده ساز ما را زیر نظر بگیرند. از آن ها خواسته ام با نهایت تمرکز مسابقات را بررسی کنند. هدف ما این است که ستارگان آینده را شناسایی کنیم زیرا تیم های ملی به تدریج به نسل جدیدی از ستاره ها محتاج خواهند شد.

iwsports instagram telegram دهان کجی علنی به فوتسال در مراسم برترین‌ها | پس کجا دیده شوند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا جایزه ای که قولش رو دادین رو بهشون نمیدین ؟باید هر چیزی که لازمه براسون فراهم باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.