اسپریچو ؛ مدعی جدید لیگ تکواندو با خدابنده و ولی نژاد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
خوشبینی شهره خلج زاده به آینده

اسپریچو ؛ مدعی جدید لیگ تکواندو با خدابنده و ولی نژاد

  • کد خبر : 27563
  • 06 شهریور 1398 - 12:38
اسپریچو ؛ مدعی جدید لیگ تکواندو با خدابنده و ولی نژاد
تیم تکواندوی اسپریجو با جذب اکرم خدابنده و یلدا ولی نژاد در حال تقویت برای حضور در لیگ تکواندوی بانوان است.

شهره خلج زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان اظهار کرد: اسپریچو امسال در لیگ تکواندوی بانوان به دنبال کسب رتبه‌ای شایسته است و به طور جدی، قرار گرفتن روی سکو را دنبال می‌کنیم. حضور اسپریچو با حمایت اسپانسر ما محقق شده و می‌خواهیم پاسخ مناسبی به این حمایت بدهیم.

او ادامه داد: اسپریچو بازیکنان را از نظر مالی حمایت کرده و وعده‌های داده شده، تاکنون محقق شده است. نگاه اسپریچو به تیمداری، تجاری نیست و این برای ما دلگرمی است. تلاش کرده‌ایم کادر و بازیکنان خوبی جذب و تیم آبرومندی مهیای ورود به لیگ کوثر کنیم.

سرمربی تیم تکواندوی اسپریچو گفت: اکرم خدابنده و یلدا ولی نژاد در اسپریچو حضور دارند و حضور این بازیکنان در اسپریچو امید ما برای موفقیت را افزایش می‌دهد. نگار قدیانی، نرگس میرنوراللهی و هانیه بخشی را هم در اختیار داریم که هر یک از آن‌ها برای تیم ما ارزش زیادی دارند.

خلج زاده عنوان کرد: تیم قطعاً برای سکو بسته شده البته هنوز ترکیب کاملی نداریم و با توجه به زمانی که تا آغاز لیگ کوثر مانده به تدریج تیم را کامل می‌کنیم و تمرینات را شکل می‌دهیم.

مربی خوشنام تکواندوی ایران با اشاره به سایر اعضای کادر فنی اسپریچو گفت: زهرا خوانساری به عنوان مدیر فنی، نادیا خوانساری به عنوان سرپرست و زهرا باباخانلو به عنوان مربی کادر اسپریچو در لیگ کوثر ۹۸ را تشکیل می‌دهند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.