10

نجمه برزگر پس از پیروزی در ساری : هوای شرجی ساری رقیب جدی ما بود

  • کد خبر : 27710
  • 09 شهریور 1398 - 12:04
نجمه برزگر پس از پیروزی در ساری : هوای شرجی ساری رقیب جدی ما بود

اوضاع در ابتدای فصل برای پارس آرا فوق العاده پیش رفته است. نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز پس از پیروزی در ساری اعلام کرد هوای شرجی ساری رقیب جدی این تیم بوده است.

نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرای شیراز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص بازی تیمش در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان و پیروزی خارج از خانه در زمین شهروند ساری، اظهار کرد: بازی سختی را مقابل تیم شهروند ساری داشتیم و گرمای شرجی هوا در این شهر باعث کم آوردن نفس بازیکنان تیم ما شد اما با این حال موفق شدیم سه بار دروازه تیم حریف را باز کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار بیان کرد: از بازیکنان تیم خودم راضی هستم و دست تک تک آنها را می بوسم. در این بازی سه امتیاز شیرینی را به دست آوردیم.

برزگر با اشاره به اینکه تیم شهروند ساری در این هفته بازی خوبی را به نمایش گذاشت، عنوان کرد: بازیکنان تیم شهروند ساری هم بسیار عالی عمل کردند. در واقع این پیروزی را مدیون تلاش های بی دریغ بازیکنانم هستم.

وی اضافه کرد: نیمه اول بازی را با گل زیبای ساجده قربانی به پایان رساندیم و در دقیقه نخست از نیمه دوم بازی، فائزه خاکی گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم هم توسط نگین مسجدی وارد دروازه حریف شد.

برزگر به بیان مشکلات تیم پارس آرای شیراز پرداخت و تشریح کرد: عمده ترین مشکل ما کمبود بودجه و نبود اعتبارات لازم است. امیدوارم مسئولین توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. تیم پارس آرا از بازیکنان جوان و بومی بهره می برد که با حمایت های بیشتر می توانند نتایج بهتری کسب کنند.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز، بازی‌های پیش روی تیم خود را سخت تلقی کرد و یادآور شد: بازی بعدی تیم ما با رهیاب تهران است که این دیدار در شیراز برگزار می شود. هر چند بازی‌های سختی را پیش رو داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در لیگ برتر کسب کنیم.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.