21

نظرات آرمینا صادقیان پس از کسب سهمیه المپیک : فکر و ذکرم کسب سهمیه در برزیل نبود

  • کد خبر : 27725
  • 09 شهریور 1398 - 14:09
نظرات آرمینا صادقیان پس از کسب سهمیه المپیک : فکر و ذکرم کسب سهمیه در برزیل نبود

آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایران المپیکی شد و پس از نجمه خدمتی دومین سهمیه المپیک را برای تیراندازی ایران به ارمغان آورد. نظرات آرمینا صادقیان پس از کسب سهمیه المپیک قابل توجه است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت های جام جهانی تیراندازی با اتفاقی جذاب برای ورزش زنان ایران همراه بود. آرمینا صادقیان توانست در تفنگ، سهمیه المپیک کسب کند و این موفقیت حتی سبب شد مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزیر ورزش نیز این موفقیت را به آرمینا تبریک بگوید.

آرمینا پس از کسب دومین سهمیه المپیک توکیو و کسب مقام چهارم مسابقات جام جهانی ریودوژانیرو گفت: این رویداد، آخرین دور جام جهانی‌ است که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود. خوشبختانه در ماده تفنگ بادی با یک رکورد خوب وارد فینال شدم و از آنجایی که ۶ ورزشکار از ۸ نفر فینالیست مسابقات، قبلا سهمیه المپیک گرفته بودند، من و ورزشکار چین تایپه سهمیه المپیک را کسب کردیم.

او در ادامه افزود: رقابت سختی داشتم و تا لحظه آخر فینالیست شدنم مشخص نبود به همین دلیل فشار زیادی را تحمل کردم. واقعا مسابقه سختی بود اما خوشبختانه به فینال رسیدم.

صادقیان در مورد عملکرد قابل توجه خود در فینال و کسب مقام چهارم گفت: در فینال شرایط به گونه‌ای بود که می توانستم به عنوان تمرینی برای المپیک به آن نگاه کنم در نتیجه تیرهای خوبی زدم. امیدوارم از این تجربه در المپیک به خوبی استفاده کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رویداد، برنامه ریزی کرده بود؟ گفت: فکر و ذکرم کسب سهمیه در برزیل نبود و با این تفکر به این مسابقات نیامدم که باید حتما سهمیه بگیرم چون برای هر رقابتی تلاشم را کردم تا بهترین رکورد را بزنم و به نتیجه برسم.

وی افزود: تیراندازی  قابل پیش بینی نیست و ممکن است با یک تیر نامناسب نتیجه در جدول به طور کلی دگرگون شود.  در جام جهانی تیراندازی آلمان در مونیخ نیز تمام تلاشم را انجام دادم و در شرایطی که هشت نفر فینالیست می شدند من نفر نهم جدول مقدماتی شدم. واقعا می‌دانستم که در مسابقه بعدی می توانم عملکرد بهتری داشته باشم.

تیرانداز ایلامی به رقابت باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: برای کسب سهمیه المپیک مسابقات قطر را هم داریم. امیدوارم دیگر ملی پوشان سهمیه بگیرند و شرایط بهتر شود.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.