15

هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است | ایرانمنش: از قبل می دانستم جوانگرایی تاوان دارد

  • کد خبر : 27753
  • 09 شهریور 1398 - 23:33
هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است | ایرانمنش: از قبل می دانستم جوانگرایی تاوان دارد

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان معتقد است استفاده از بازیکنان بومی و جوان گرایی راهی است که خودش انتخاب کرده است و باید تاوانش را بپردازد

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر کرمان پس از شکست تیمش در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل تیم مدعی نامی نو اصفهان اظهار داشت: تیم فوتسال دختران کویر در فصل جاری در هفته نخست پیروز شد اما متاسفانه در هفته‌های دوم و سوم بر روی اشتباهات فردی و  کم تجربگی جوانان بازی‌های خود را واگذار کردیم. نامی نو فصل گذشته قهرمان شده است و همین موفقیت به این تیم شخصیت و اعتماد بنفس بالایی داده است. نامی نو بازیکنان باتجربه ای را در اختیار دارد و بازی کردن جلوی این تیم سخت است.

وی در خصوص مصدومیت کاپیتان تیم عنوان کرد: متاسفانه نبود کاپیتان در زمین موجب بروز مشکلاتی شده است چون زینب انجم شعاع بازیکنی بود که قابلیت بازی در تمام دقایق را در زمین داشت اما متاسفانه مصدومیتی کهنه گریبان وی را گرفته و تا این لحظه نتوانستیم از او استفاده کنیم. امیدوارم مصدومیت زینب به زودی رفع شود و بتواند به تیمش کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که تا پایان هفته سوم تیم شما در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و آیا این نگران کننده نیست، بیان داشت: از قبل می دانستم جوانگرایی و بومی گرایی تاوان زیادی دارد. ما خودمان این راه را انتخاب کرده‌ایم و هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان خاطرنشان کرد: هر چه زمان بگذرد قطعا شرایط تیم بهتر خواهد شد و انشالله با نتایجی که در ادامه راه خواهیم گرفت، این روزها فراموش می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.