16

گلایه ملی پوش قایقرانی از مسئولان گیلان: 2 هفته به مسابقه به فکر حل مشکلات می افتند!

  • کد خبر : 2789
  • 14 فروردین 1397 - 19:56
گلایه ملی پوش قایقرانی از مسئولان گیلان: 2 هفته به مسابقه به فکر حل مشکلات می افتند!

نازنین ملایی دارنده مدال طلای قایقرانی روئینگ قهرمانی بانوان آسیا می گوید امیدوار است مسئولان ورزش استان گیلان به ورزشکاران ملی پوش توجه کنند و 2 هفته به مسابقه به فکر حل مشکلات نیفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس ، نازنین ملایی با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی قایقرانی روئینگ اظهار کرد: در ایام عید تمریناتم را بدون وقفه ادامه دادم و در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارم.

ملی‌پوش روئینگ ایران با اشاره به کسب مدال طلای خود برای دومین سال متوالی در رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: برای نخستین بار در تاریخ روئینگ ایران، یک بانو توانست در دو سال متوالی بر سکوی آسیا بایستد و مدال طلا در قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا کسب کند که امیدوارم در جاکارتا این رکورد تکرار شود و سومین سال متوالی برای کسب طلا شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: اولویت اصلی‌ام در سال 97 حضور پرقدرت دربازی‌های آسیایی جاکارتا است و امیدوار به کسب مدال طلا و بهبود رکوردم دربازی‌های آسیایی هستم.

ملائی با گله از مسئولین تربیت‌بدنی و اداره کل ورزش گیلان تصریح کرد: از مسئولان ورزش گیلان به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان گیلان می‌خواهم به مشکلات بازیکنان و ملی‌پوشان گیلانی روئینگ رسیدگی کنند، آن‌ها طبق قولشان قرار بود 6 ماه پیش به مشکلات پاروزنان گیلانی رسیدگی کنند و از چندین ماه پیش از آغاز بازی‌ها برای ورزشکارانی که دربازی‌ها حضور خواهند داشت کمک‌هایی انجام دهند اما از این کار تا به امروز امتناع کردند،

ملی‌پوش قایقرانی ایران عنوان کرد: چهار ماه به بازی‌های حساس جاکارتا باقی‌مانده است و مسئولین ورزش گیلان می‌توانند از همین امروز به مشکلاتمان رسیدگی کنند، تکلیف نفرات اعزامی گیلان به مسابقات آسیایی جاکارتا مشخص‌شده است و امیدوارم مسئولین، دو هفته مانده به اعزام، به فکر ورزشکاران نیفتند.

وی گفت: هنگامی‌که مسئولین تنها دو هفته مانده به آغاز بازی‌ها یادشان می‌آید ورزشکارشان قرار است مدال بیاورد و شروع به تماس می‌گیرند، نباید انتظار داشته باشند در مدال ورزشکار سهیم باشند.

ملائی افزود: باید از مسئولین هیأت قایقرانی گیلان به‌ویژه آقایان حسن خسته بند و عباس صیادی تشکر کنم که در سال گذشته پیش از مسابقات تایلند دچار یکسری مشکلات و مسائل بودم و به کمک این عزیزان توانستم آن‌ها را رفع کنم که این برای من در کسب طلایم ارزشمند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.