14

غیبت فارس در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال | روانی پور : حاضر نیستم با شرایط گذشته کار کنم

  • کد خبر : 27900
  • 13 شهریور 1398 - 9:28
غیبت فارس در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال | روانی پور : حاضر نیستم با شرایط گذشته کار کنم

جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان با تعیین زمان قرعه کشی و زمان آغاز این رقابت‌ها برگزار شد اما خبری از حضور نماینده فارس در این جلسه نبود و سرور روانی پور مربی فصل گذشته صدرای شیراز نیز به حضور در فصل جدید خوش‌بین نیست.

فرزانه قنبر دزفولی – آی دبلیو اسپورتس: جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور نمایندگان ۷ تیم در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال برگزار شد و نمایندگان تیم‌های شرکت ملی گاز، گروه بهمن، هیرو، دانشگاه گلستان، بارمان مشهد، نارسینا و پالایش نفت آبادان در این جلسه شرکت کردند.

نمایندگان تیم‌های خانه بسکتبال کردستان و نامی نو هم برای حضور در لیگ فصل آینده اعلام آمادگی کردند اما با هماهنگی کمیته مسابقات در جلسه حضور نداشتند.
نکته جالب توجه و البته تلخ در این جلسه، نبود نماینده‌ای از استان فارس در لیگ برتر بانوان است. تیم بسکتبال صدرای شیراز که تنها نماینده استان فارس در مسابقات لیگ کشوری بود امسال در لیگ برتر جایی ندارد و جای خالی بانوان فارس در این رقابت‌ها عجیب و ناراحت کننده است.

این موضوع باعث شد که تصمیم بگیریم به سراغ سرور روانی پور مربی شایسته و ارزنده استان فارس برویم و گفتگویی در خصوص شرایط کنونی بسکتبال بانوان استان فارس با این بانوی فعال در عرصه ورزشی ترتیب دهیم.

* چرا نماینده فارس در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال حضور نداشت؟

متأسفانه در استان فارس هنوز هیچ اقدامی جهت گرفتن اسپانسر صورت نگرفته است و تنها یک برنامه مسابقاتی جزئی به تیم صدرا داده‌اند. سال گذشته صدرا به امید اینکه حمایت شود، در مسابقات حضور یافت ولی حمایت قابل توجهی از این تیم صورت نگرفت. من هم به عنوان مربی حاضر نیستم با شرایط قبلی در مسابقات امسال شرکت کنم.

* صحبت‌های شما به این معناست که امسال شاهد حضور تیمی از استان فارس در این رقابت‌ها نیستیم؟

لیگ در میانه پاییز آغاز می‌شود و اگر بتوانیم با حمایت مسئولین اسپانسر قدرتمندی پیدا کنیم قطعاً در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. عمده‌ترین مشکل ما مشکل مالی است. اگر یک اسپانسر خوب داشته باشیم که نسبت به قضیه تیم داری حرفه‌ای عمل کند، بسیاری از مشکلات ما برطرف می‌شود.

یک شهر بزرگ مانند شیراز نباید بدون اسپانسر باشد. البته هیچ اسپانسری در بخش آقایان هم وجود ندارد. ما تنها تیم سوپر لیگی بسکتبال بانوان فارس هستیم و نمی‌خواهیم با مبلغ ناچیزی در این رقابت‌ها شرکت کنیم و زنگ تفریح دیگر تیم‌ها باشیم. در وهله اول می‌بایست نگاه مسئولین تغییر کند.

اعتقاد دارم که عدم مدیریت و نبود نظارت لازم باعث بروز چنین مشکلاتی در عرصه بسکتبال بانوان شده است. شاید در رده‌های نونهال، نوجوان و مینی بسکتبال مقام آور باشیم اما متأسفانه مدیران ما نگاهی حرفه‌ای به این مسئله ندارند.

* از حضور در مسابقات غرب آسیا بگویید

مسابقات غرب آسیا محک خوبی برای پتانسیل بسکتبال ایران بود و مسئولین این مسابقات فکر نمی‌کردند که تیم ایران بتواند تا این حد قدرتمند ظاهر شود. ما برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردیم و توانستیم مقام سوم را به دست آوریم. بدون تردید در سال‌های آینده در سکوی بالاتری قرار می‌گیریم. البته مسابقات کاپ آسیا را هم پیش رو داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.