12

تردید فدراسیون والیبال در مورد حضور تیم زنان در انتخابی المپیک | پای پول در میان است

  • کد خبر : 27941
  • 13 شهریور 1398 - 11:37
تردید فدراسیون والیبال در مورد حضور تیم زنان در انتخابی المپیک | پای پول در میان است

فدراسیون والیبال در مورد حضور تیم زنان در انتخابی المپیک تردید دارد. تیم ملی والیبال بانوان دی ماه امسال باید در مسابقات انتخابی المپیک توکیو به میدان برود اما فدراسیون والیبال ممکن است به دلیل مشکلات مالی و هزینه‌ها تیم ملی را به این مسابقات اعزام نکند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ سایه تحریم‌ها بر سر ورزش ایران سنگین است و فدراسیون‌های مختلف با مشکلات مالی مواجه هستند. پس از اینکه داورزنی معاون وزیر ورزش در مورد بدهی‌های فدراسیون کشتی گفت که وزارت ورزش نمی‌تواند همه هزینه‌ها را تقبل کند و فدراسیون‌ها باید از اعزام‌های غیر ضروری اجتناب کنند، پرونده اعزام دختران والیبال به انتخابی المپیک با اما و اگر مواجه شده است.

بر این اساس فدراسیون والیبال ممکن است اعزام تیم ملی والیبال بانوان به مسابقات انتخابی المپیک که قرار است دی ماه ۹۸ برگزار شود لغو کند. فدراسیون والیبال مثل دیگر فدراسیون‌ها دچار مشکلات مالی است و تصمیم دارد بودجه موجود را صرف رویدادهایی کند که خروجی مشخصی برای آن داشته باشد.

پس از اینکه تیم ملی والیبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا به مقامی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد و اینکه فدراسیون والیبال شانس موفقیتی برای تیم بانوان در انتخابی المپیک متصور نیست، اکنون این شرایط ممکن است سبب شود که اعزام دختران برای صرفه جویی در هزینه‌ها لغو شود.

لغو حضور در انتخابی المپیک بدون شک خبر خوشی برای تیم ملی نیست به ویژه اینکه جواد مهرگان سرمربی تیم ملی تاکید کرده که تیم ملی والیبال بانوان برای رسیدن به سطح کیفی بالاتر نیازمند مسابقه و تجربه‌های موثر است.

پیش از این فدراسیون هندبال نیز اعزام تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل مشکلات مالی لغو کرده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.