15

لیگ دوچرخه سواری جاده و پیست | درخشش پارمیدا نیک فر ، ستاره زرگر و فروزان عبداللهی

  • کد خبر : 27983
  • 14 شهریور 1398 - 9:16
لیگ دوچرخه سواری جاده و پیست | درخشش پارمیدا نیک فر ، ستاره زرگر و فروزان عبداللهی

در لیگ دوچرخه سواری جاده و پیست که شامل مرحله نخست لیگ جاده مرحله دوم لیگ پیست بود، درخشش پارمیدا نیک فر، ستاره زرگر و فروزان عبداللهی این رکابزنان را در بین برترین‌های مسابقات قرار داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در رقابت 45 دوچرخه سوار از 18 تیم در ورزشگاه تختی و پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، نفرات برتر در مواد مختلف و رده‌های سنی جوانان بزرگسالان مشخص شدند.

در بخش تایم تریل انفرادی در رده سنی جوانان پارمیدا نیک فر از تیم‌کلوپ برادران حسینی قهرمان شد و فاطمه دادگر از هیئت دوچرخه سواری استان تهران و پانته آ قلی پور از هیئت همدان دوم و سوم شدند.

در مسابقات تایم تریل رده سنی بزرگسالان عنوان نخست به ریحانه خاتونی از دانشگاه آزاد و رتبه دوم به پریسا مجنونی از اعتماد کالای یزد رسید و شیرین زرین کلاه از هرمزگان الف سوم شد.

همچنین در مسابقات مرحله دوم لیگ پیست، در ۵۰۰ متر جوانان لیلا حیدری از آسمان آبی مشهد قهرمان شد، پارمیدا نیک فر از کلوپ برادران حسینی به مقام دوم رسید و یکتا غلامرضایی از آسمان آبی مشهد به مقام سوم دست یافت.

در دور امتیازی جوانان قهرمانی بار دیگر به پارمیدا نیک فر از تیم کلوپ برادرن حسینی اختصاص یافت و فاطمه دادگر از هیئت تهران و یگانه غلامرضایی از آسمان آبی مشهد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

قهرمانان دور امتیازی جوانان: پارمیدا نیک فر ، فاطمه دادگر و یگانه غلامرضایی

عنوان قهرمانی بخش کایرین بزرگسالان به ستاره زرگر استعداد اهوازی دوچرخه سواری ایران از تیم هیئت خوزستان رسید و آتوسا عباسی و نرگس عبدی هر دو از تیم هرمزگان الف در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در دور امتیازی بزرگسالان مریم جلالیه رکابزن ملی پوش تیم هرمزگان الف در رقابت نزدیک با فروزان عبداللهی از هیئت خوزستان قهرمان شد و پس از فروزان عبداللهی، پریسا مجنونی از اعتماد کالای یزد به مقام سوم دست یافت.

در رقابت دختران دوچرخه سوار در اسپرینت بزرگسالان ستاره زرگر از هیئت خوزستان گوی سبقت را از آتوسا عباسی رکابزن کهنه کار تیم هرمزگان الف و پرستو باستی از تیم دانشگاه آزاد ربود و اول شد.

در استقامت جاده بزرگسالان، فروزان عبداللهی از هیئت خوزستان به مقام قهرمانی رسید و نرگس عبدی از هیئت هرمزگان و ریحانه خاتونی از ترمه دستجردی بزد دوم و سوم شدند و در همین ماده در رده جوانان عناوین برتر به پارمیدا نیک فر از تیم کلوپ برادران حسینی، فاطمه دادگر از هیات تهران و مهیا حق سرشت از ارمغان قویدل تبریز رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.