10

لیگ برتر فوتسال بانوان در ایستگاه چهارم | مس انتقام فینال ۹۷ را می‌گیرد؟

  • کد خبر : 28005
  • 14 شهریور 1398 - 11:25
لیگ برتر فوتسال بانوان در ایستگاه چهارم | مس انتقام فینال ۹۷ را می‌گیرد؟

لیگ برتر فوتسال بانوان در ایستگاه چهارم شاهد ۶ بازی دیگر خواهد بود. گرچه مصاف هیئت خراسان رضوی با دختران کویر کرمان در مشهد احتمالاً بازی جذابی از آب در خواهد آمد اما گل سرسبد بازی‌های هفته در اصفهان برگزار می‌شود. مس انتقام فینال ۹۷ را می‌گیرد؟

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مس رفسنجان سال گذشته این فرصت را پیدا کرد تا با پشت سر گذاشتن حفاری به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال برسد اما شکست برابر نامی نو اصفهان سبب شد جام به نامی نو برسد.

اکنون در لیگ ۹۸ و در هفته چهارم،  مس رفسنجان این فرصت را دارد تا در اصفهان انتقام شکست فینال ۹۷ را از نامی نو اصفهان بگیرد گرچه این کار برای تیم عاطفه رضایی ساده نخواهد بود.

دو تیم مدعی که هر دو در این فصل طعم شکست را چشیده‌اند برای دور نیفتادن از قافله صدرنشینان محتاج کسب برد در این بازی هستند و تقابل ستاره‌های دو تیم در دو سوی میدان همانند فرزانه توسلی، نسترن مقیمی  مهتاب بنایی در نامی نو و فاطمه اعتدادی و سحر زمانی به همراه فاطمه سهرابی در مس این مسابقه را دارای جلوه‌هایی خاص می‌کند.

مس رفسنجان در اصفهان برابر نامی نو به دنبال پیروزی است البته اگر چنگال عقاب اجازه دهد

تیم هیئت خراسان رضوی یک هفته پس از شکست در تهران برابر سایپا این هفته در خانه پذیرای تیم دختران کویر کرمان است. دختران کویر پس از این که فاطمه ارژنگی و چند بازیکن دیگر را از دست داد دیگر تیم سابق نیست اما در هر حال، شیر همیشه شیر است و تیم دوست داشتنی لیگ برای هر تیمی زنگ خطر است.

هیئت خراسان رضوی گرچه روی کاغذ شانس به مراتب بیشتری برای برد در این بازی دارد اما بازی با سایپا این درس را به مشهدی‌ها داد که در فوتسال، تیم برنده تیمی است که بیشتر گل می زند و نه تیمی که باکیفیت‌تر است.

سایپا، صدرنشین لیگ با نیلوفر اردلان این هفته در آبادان میهمان پالایش نفت است و بعید است برای کسب ۳ امتیاز این بازی دردسر خاصی داشته باشد و سه امتیاز از همین حالا در جیب سایپا است مگر این که اتفاقات نادر فوتسال قصد رخ دادن داشته باشد.

در شیراز، پارس آرا که هر ۳ بازی قبلی خود را برده برابر رهیاب تهران به میدان می‌رود و نجمه برزگر می‌داند که پیش از شروع موج بازی‌های دشوارش باید از این بازی‌ها تا حد توان امتیاز جمع آوری کند.

در ساری، شهروند ساری به دیدار تیم بحران زده دریژنو می‌رود و این مسابقه، دیداری بین گزینه‌های سقوط است. در ورامین، ستارگان ورامین از پویندگان شیراز پذیرایی می‌کند که اوضاع خوبی در جدول ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.