14

پایان خوش : ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان ماندنی شد

  • کد خبر : 28008
  • 14 شهریور 1398 - 12:05
پایان خوش : ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان ماندنی شد

با اعلام رسمی باشگاه ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال زنان ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان ماندنی و بدین ترتیب برنامه انحلال این تیم منتفی شد. این، پایانی خوش بر زمزمه‌های نگران کننده هفته‌های اخیر است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز با درج بیانیه‌ای بر روی خروجی خود اعلام کرد ذوب آهن در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری می‌کند و برنامه‌ای برای لغو حضور تیم زنان ذوب آهن وجود ندارد.

چندی قبل بود که عنوان شد در پی تشدید مشکلات مالی و لزوم کاهش هزینه‌های باشگاه ذوب آهن، این باشگاه قصد دارد فعالیت خود را در برخی بخش‌ها محدود یا متوقف کند و تیم فوتبال زنان در رأس این برنامه قرار داشت.

با این حال در پی رایزنی‌ها و نظر مثبت هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن، بانوی سبز همچنان به کار خود در لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه می‌دهد و بدین ترتیب از یک پسرفت ناامید کننده جلوگیری شده است.

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در فصول گذشته لیگ برتر فوتبال یکی از تیم‌های توانمند و حاضر در جمع تیم‌های بالای جدول بوده است و حضور ذوب آهن به عنوان باشگاهی حرفه‌ای و ریشه دار در فوتبال زنان برای جامعه فوتبال ایران دلگرمی بزرگی پدید آورده است.

باشگاه ذوب آهن علاوه بر فوتبال در چند رشته دیگر در بخش زنان از جمله هندبال، والیبال و والیبال نشسته نیز تیمداری می‌کند و تیم والیبال این باشگاه سال گذشته قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.