13

شعبانیان و دغدغه جذب خارجی با کیفیت برای پیکان: بازیکن معمولی نمی خواهم!

  • کد خبر : 2804
  • 20 فروردین 1397 - 9:23
شعبانیان و دغدغه جذب خارجی با کیفیت برای پیکان: بازیکن معمولی نمی خواهم!

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان ، قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان 96 و نماینده ایران در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا تاکید دارد پیکان برای موفقیت در این مسابقات نیاز به جذب یک بازیکن خارجی دارد اما بازیکنی که به طور محسوس در سطح فنی بالاتر نسبت به سایرین باشد.

میترا شعبانیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports در مورد موضوع جذب بازیکن خارجی برای تقویت تیم والیبال بانوان پیکان اظهار کرد: هنوز نتوانسته ایم بازیکنی که مد نظرمان است جذب کنیم. در چنین شرایطی هم باشگاه شرایطی دارد و هم بازیکن و باید توافقی منطقی حاصل شود.

وی افزود: به دنبال جذب بازیکن با هر کیفیت و شرایطی نیستیم. می خواهیم بازیکنی جذب کنیم که فاصله فنی قابل توجهی با بازیکنان ما داشته باشد تا به معنای واقعی بتواند باری از روی دوش تیم بردارد و تنها عنوان “بازیکن خارجی” برای ما اهمیت ندارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اردوی پیکان ممکن است تداخلی با اردوی تیم ملی داشته باشد که در مورد آن برنامه ریزی می کنیم اما تمرینات برقرار خواهد بود و تا 20 تیرماه که زمان آغاز مسابقات باشگاه های آسیا در قزاقستان است به اندازه کافی فرصت داریم.

شعبانیان عنوان کرد: بهترین عنوان تیم های ایرانی در مسابقات باشگاه های آسیا پنجم و ششم بوده است. در دوره اخیر با بانک سرمایه ششم شده ایم و اگر بتوانیم تحولی فنی در تیم ایجاد کنیم می توانیم به رسیدن به جمع 4 تیم امیدوار باشیم. در دوره گذشته ، شاکله اغلب تیم ها را بازیکنان خارجی تشکیل می دادند و این موضوع نشان می دهد نقش خارجی ها تا چه حد کلیدی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان ممکن است بیش از یک بازیکن خارجی جذب کند گفت: در حال حاضر همان یک بازیکن خارجی مد نظرمان را هم نتوانسته ایم جذب کنیم. برنامه ما در حال حاضر جذب یک بازیکن سطح بالا است.

 

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.