16

انتخابی تیم ملی ووشو : خواهران منصوریان و صدیقه دریایی در راه جاکارتا

  • کد خبر : 2805
  • 20 فروردین 1397 - 17:51
انتخابی تیم ملی ووشو : خواهران منصوریان و صدیقه دریایی در راه جاکارتا

رقابت های ووشو انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در حالی برگزار شد که خواهران منصوریان و صدیقه دریایی اردو نشین شدند و در تالو زهرا کیانی ، هانیه رجبی و فاطمه حیدری به اردو رسیدند.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو بانوان جهت شناسایی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی در راه بازی های آسیایی جاکارتا 2018 برگزار شد و 7 ووشوکار جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را به دست آوردند.

در این رقابت ها که روز دوشنبه 20 فروردین در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی برگزار شد با توجه به این که اعزام به بازی های آسیایی تنها در 2 وزن 52 و 60 کیلو صورت می گیرد شرکت کنندگان رقابت نزدیکی داشتند و در نهایت ستارگان تیم ملی ووشو اردونشین شدند.

در این رقابت در ساندا در وزن 52 کیلوگرم سهیلا و الهه منصوریان به غلبه بر سایر حریفان به اردو رسیدند و در 60 کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی عناوین برتر را کسب کردند تا بدین ترتیب هر 3 خواهر منصوریان در جمع 4 نفر برتر قرار بگیرند.

صدیقه دریایی در وزن 60 کیلو همراه با شهربانو منصوریان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا می جنگد

از بین سهیلا منصوریان و الهه منصوریان یک نفر و از جمع شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی یک نفر نماینده ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 خواهد بود. در تالو نیز زهرا کیانی ، هانیه رجبی و فاطمه حیدری به جمع برترین ها رسیدند.

تمرینات آماده سازی بانوان ووشوکار ایران از روز سه شنبه 21 فروردین آغاز می شود. همچنین رقابت های انتخابی نوجوانان ، جوانان و نونهالان برای اعزام به مسابقات جهانی برزیل روز چهارشنبه 22 فروردین برگزار می شود. طبق اعلام فدراسیون ووشو ، مسابقات بخش ساندا در رده جوانان برگزار نمی شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.