13

کاراته وان توکیو | پایان تلاش شیما آل سعدی با شکست برابر نماینده اسلواکی

  • کد خبر : 28138
  • 17 شهریور 1398 - 9:07
کاراته وان توکیو | پایان تلاش شیما آل سعدی با شکست برابر نماینده اسلواکی

شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی تیم ملی در مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی توکیو با شکست برابر حریفی از اسلواکی در جدول شانس مجدد بخت کسب مدال برنز این رویداد را از دست داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در ادامه مسابقات مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان در توکیو شنبه 16 شهریور شیما آل سعدی یکی از دو نماینده ایران در وزن ۶۱ – کیلوگرم نتوانست به مرحله بالای مسابقات برسد.

کاراته کای شیرازی در وزن ۶۱ – برای ایران روی تاتامی توکیو رفت اما تلاش او همانند دوره‌های گذشته نهایتاً در جدول رپه شارژ بدون رسیدن به مدال به پایان رسید گرچه به نظر می‌رسد شیما آل سعدی به تدریج اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است اما با نگاهی واقع بینانه نمی‌توان او را شانس مدال قلمداد کرد و او نیاز به پیشرفت فنی و تجربی بیشتری دارد.

در این مسابقات شیما آل سعدی در دور اول برابر الیسا آیو فونسکا کاراته کای ۳۸ ساله و آمریکایی به میدان رفت و رقیب کهنه کار خود را ۱۲ بر ۳ شکست داد. او در دور دوم به مصاف میسا ایواتو از ژاپن رفت و در یک بازی نزدیک، حریف ژاپنی را یک بر صفر از پیش رو برداشت.

در دور سوم، اما شیما آل سعدی مقابل لیلا هرتو، کاراته کای ۲۴ ساله از فرانسه که در مرحله پیشین کارانه وان در چین برنز گرفته بود، ۴ بر صفر بازنده شد و با راهیابی هرتو به فینال، شیما آل سعدی این فرصت را پیدا کرد تا در جدول رپه شارژ برای مدال برنز بجنگد.

تلاش شیما آل سعدی در جدول شانس مجدد در همان دور اول به بن بست خورد زیرا ۳ بر یک مغلوب اینگریدا سوچانکوآ از اسلواکی شد و با تورنمنت وداع کرد. آل سعدی در مرحله پیشین لیگ جهانی در شانگهای نیز به جدول شانس مجدد رفته بود اما در دور دوم آیامی موریگوچی ژاپنی شد.

آل سعدی در کاراته وان سری آ در استانبول نیز تا دور پتجم بالا آمد اما با شکست ۳ بر ۲ برابر مایومی سومیا از ژاپن نتوانست به جمع سکونشینان برسد. در کاراته وان سری آ سالزبورگ اتریش نیز، شیما با شکست شوک آور در دور اول برابر ژوناشی کابایروی مکزیکی خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.