13
کاراته وان توکیو

حذف تلخ عباسعلی به دست کاراته کای جوان یونانی

  • کد خبر : 28149
  • 17 شهریور 1398 - 10:01
حذف تلخ عباسعلی به دست کاراته کای جوان یونانی
حمیده عباسعلی نماینده پرامید ایران در مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان در توکیو در دسته ۶۸+ کیلوگرم مسابقات را بدون کسب مدال ترک کرد.

به گزارش افرا ورزش؛ آخرین نماینده ایران در مسابقات مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان در توکیو از دور مسابقات کنار رفت. در ادامه این تورنمنت شنبه ۱۶ شهریور حمیده عباسعلی شانس اول مدال آوری ایران در بخش زنان در دور سوم از جدول مسابقات حذف شد.

در حالی که در میان ۵ دختر کومیته کای ایران در دور پنجم کاراته وان، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دارای بیشترین بخت برای کسب مدال بود اما محاسبات، اشتباه از آب درآمد و در میدان راهیابی سارا بهمنیار به فینال، دست حمیده عباسعلی، پای ثابت مدال های ایران در لیگ جهانی و سری آ از کسب مدال کوتاه ماند.

حمیده عباسعلی در دور اول برابر اوفلی مولولو از بلژیک پس از تساوی یک بر یک در قانون سنشو به پیروزی رسید و به دور دوم رفت. در دومین گام، عباسعلی سوآن ون ژو از چین تایپه را ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت.

در دور سوم، حریف حمیده عباسعلی، النی چاتزیلیادو، کاراته کای جوان یونانی و نایب قهرمان اروپا و قهرمان مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ بود که این دیدار با هانسوکوی حمیده عباسعلی به سود حریف یونانی پایان یافت.

با توجه به شکست چاتزیلیادو مقابل حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند و بدین ترتیب بدون کسب مدال به کار خود پایان داد. او آخرین مدال خود را در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند با مدال خوشرنگ طلا کسب کرده بود.

عباسعلی در ادوار گذشته سری آ و کاراته وان نمایشی خیره کننده داشته است اما توکیو، میدان او نبود. او در سری آ مونترال کانادا صاحب مدال برنز شد و در سری آ استانبول نیز طلا گرفت.

حمیده در دوره پیشین لیگ جهانی کاراته وان (مرحله چهارم) در شانگهای نیز توانسته بود صاحب مدال برنز شود و در لیگ جهانی رباط مراکش نیز برنز به دست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.