15

درباره جنجال جدید در ساری | دریژنو و شلوغ کاری همیشگی؛ کی می‌خواهید تمامش کنید؟

  • کد خبر : 28197
  • 17 شهریور 1398 - 13:27
درباره جنجال جدید در ساری | دریژنو و شلوغ کاری همیشگی؛ کی می‌خواهید تمامش کنید؟

باز هم دریژنو و باز هم حرف و حدیث و جنجال در لیگ برتر فوتسال. در لیگ فوتسال بانوان، منیژه زیبا سرپرست حفاری و زهره صابری و سرمربی دریژنو پای ثابت اعتراض به همه چیز و همه کس هستند. صابری حالا در این زمینه گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ زهره صابری سرمربی تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر پس از اینکه تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در ساری برای چهارمین بار متوالی باخت و تایید کرد که مدعی اول سقوط است، بار دیگر لب به انتقاد از داوران و مسئولان و کس و ناکس گشود.

او در مورد مسائل مختلفی از جمله ابعاد سالن مسابقه، حضور نیروی انتظامی، حضور تماشاگران مرد، نحوه قضاوت داوران و سایر مسائل صحبت کرده است. برخی زوایای اظهار نظرهای صابری از سوی کمیته فوتسال قابل بررسی است و ممکن است حق با او باشد و او و تیمش نیز باید از عنصر عدالت بهره مند باشند.

با این وجود اظهارات زهره صابری پس از همه بازی‌ها همین رنگ و بو را دارد. آیا مشکل صابری این است که تیم او اغلب موارد بازنده میدان است و اصولاً در کشور ما عامل شکست، داورها هستند؟ بعید است اگر دریژنو در بازی با شهروند توان حفظ پیروزی را داشت از این مسائل سختی به میان می‌آمد.

او در مورد حضور تماشاگران مرد در سالن صحبت کرده است. دیگر برای همه آشکار است که حضور عوامل رسانه‌ای مسئول مرد در سالن‌های لیگ برتر فوتسال و فوتبال، با هماهنگی حراست استان و باشگاه موضوعی حل شده است و اگر دریژنو در شهر خود نمی‌تواند از این امکان استفاده کند توپ در زمین خودش است که پیگیری‌های لازم را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری انجام نداده است.

مورد دیگر این است که فکر کردن، قبل از اظهار نظر در رسانه تا چه اندازه اهمیت دارد. واکنش صابری به حضور تماشاگر مرد در سالن ساری شاخک ها را نسبت به اصل موضوع تیز می‌کند و در نهایت سبب می‌شود نسبت به ورود همان عوامل رسانه یا مسئولان مرد مرتبط به سالن هم سخت گیری بیشتری شود. در این میان آنکه ضرر می‌کند “فوتسال” است.

پرونده زهره صابری روشن است. سال گذشته در جریان دیدار دریژنو فرخ شهر و نامی نو اصفهان در فرخ شهر، او با تیم حریف درگیری لفظی پیدا کرده بود و سارا شیربیگی که اصولاً حاشیه نمی‌شناسد، از صابری به دلیل استفاده از برخی الفاظ گلایه مند بود.

صابری همین دو هفته قبل در هفته سوم لیگ برتر در جریان شکست تیمش در شیراز برابر پارس آرا داوران را متهم کرد که به سود پارس آرا قضاوت کرده‌اند. او از فصل گذشته تاکنون بارها مدعی شده کمیته فوتسال و داوران بین دریژنو و دیگر تیم‌ها فرق می‌گذارند.

پرسش از زهره صابری این است که آیا اشتباهات داوری فقط در قبال دریژنو رخ می‌دهد و آیا عامل قعرنشینی دریژنو داوران هستند؟ جایگاه او به عنوان مسئول و پاسخگوی فنی دریژنو در قبال نتایج تیمش چیست و آیا مقصر دانستن داوران و کمیته فوتسال به عنوان یک سریال تکراری و بی پایان که دیگر برای کسی هم جذاب نیست، قرار است تا چه زمانی ادامه پیدا کند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.