16

لیگ تکواندوی بانوان ۸ مهر آغاز می‌شود | ۱۳ تیم در لیگ کوثر مسابقه می‌دهند

  • کد خبر : 28270
  • 18 شهریور 1398 - 10:47
لیگ تکواندوی بانوان ۸ مهر آغاز می‌شود | ۱۳ تیم در لیگ کوثر مسابقه می‌دهند

فدراسیون تکواندو اعلام کرد لیگ تکواندوی بانوان ۸ مهر آغاز می‌شود و ۱۳ تیم در لیگ کوثر مسابقه می‌دهند.  این رقابت‌ها پانزدهمین دور از لیگ جوانان و بزرگسالان محسوب می‌شود که بالاترین سطح رقابتی تکواندوی کشور در بخش زنان است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ فصل جدید لیگ تکواندوی بانوان موسوم به جام کوثر از مهر ماه آغاز می‌شود و ۱۳ تیم در لیگ جوانان و بزرگسالان کشور با هم رقابت خواهند کرد. آخرین اقدامات برای بارگیری تیم‌ها در حال انجام است و لیگ در انتظار شروعی شورانگیز است.

فدراسیون تکواندو اعلام کرده که ۱۳ این در لیگ کوثر حضور خواهند داشت و این رقابت‌ها از صبح روز دوشنبه ۸ مهر در فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود. مسابقاتی که ستاره‌های تکواندوی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند و تنور مسابقات را داغ می‌کنند.

نام‌های تازه در فهرست تیم‌های شرکت کننده در لیگ تکواندوی بانوان حاکی از تغییر در این ساختار است به طوری که اسپریچو تهران، فتح صدر البرز و شوکا لاوین مریوان از جمله این تیم‌ها هستند.

داتیس یزد، فرمانیه، لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو استان ایلام، هیئت تکواندو استان مرکزی، هیئت تکواندو بهار، هیئت تکواندو جنوب‌شرق، هیات تکواندو شهرستان اشتهارد، هیئت تکواندو ورامین و هیئت تکواندو هفتگل دیگر تیم‌های شرکت کننده در جام کوثر خواهند بود.

قرعه‌کشی لیگ تکواندوی بانوان ۲۵ شهریور در محل فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و مسابقات طبق سال گذشته مرحله به مرحله انجام می‌شود و 6 تیم صدرنشین در دور نهایی با هم پیکار می‌کنند.

تیم لوازم خانگی کن مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. بنیاد گیلان تیم دوم و داتیس یزد تیم سوم فصل گذشته بودند که البته بنیاد گیلان در رقابت‌های این فصل حضور ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.