برگزاری مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان در مجموعه آفتاب انقلاب | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
22

برگزاری مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان در مجموعه آفتاب انقلاب

  • کد خبر : 28434
  • 22 شهریور 1398 - 9:27
برگزاری مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان در مجموعه آفتاب انقلاب

مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود. دختران دو و میدانی کار طی روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور رقابت خود را در قالب تیم‌های مختلف روی پیست شرق تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ با اعلام فدراسیون دو و میدانی دومین مرحله از لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۲ شهریور گشایش می‌یابد و شرکت کنندگان طی دو روز مسابقات خود را انجام خواهند داد.

این مسابقات طبق برنامه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ شهریور تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و نوبت دوم مسابقات نیز طی همین ساعات در روز جمعه ۲۳ شهریور دنبال می‌شود تا تکلیف نفرات برتر و تیم‌های موفق این مرحله مشخص گردد.

در روز نخست مرحله دوم لیگ دو و میدانی، مسابقات مواد پرش طول، پرش نیزه، ۱۱۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر، ۱۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۵ هزار متر، پرش با نیزه، پرتاب چکش، ۴ در ۱۰۰ متر امدادی و ۱۰ کیلومتر پیاده روی به انجام می‌رسد.

رقابت‌های روز شنبه نیز شامل مواد پرش سه گام، پرتاب وزنه، ۴۰۰ متر با مانع، ۸۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۳ هزار متر با مانع، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، ۱۰ هزار متر و ۴ در ۴۰۰ متر امدادی خواهد بود.

در مرحله دوم لیگ دو و میدانیT دو و میدانی کارانی از تیم‌های آسان پرداخت، دانشگاه آزاد، غفاری تاکستان، ترمه دستجردی یزد، سپاهان اصفهان، شهرداری مشهد، خاتم اردکان و سلکتور تهران حضور دارند.

در اولین دور این رقابت‌ها مهسا میرزا طبیبی از تیم سپاهان اصفهان در پرش با نیزه رکورد جدید باشگاهی و فاطمه محیطی زاده از تیم خاتم اردکان در هفت گانه و نیز شهلا محمودی از تیم غفاری تاکستان در ۴۰۰ متر با مانع رکورد جدید ملی و باشگاهی ثبت کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.