16

فصل جدید لیگ تنیس روی میز ؛ شهرداری شهر بابک در پی تکرار قهرمانی

  • کد خبر : 28440
  • 22 شهریور 1398 - 10:41
فصل جدید لیگ تنیس روی میز ؛ شهرداری شهر بابک در پی تکرار قهرمانی

ثبت نام تیم شهرداری شهر بابک به عنوان اولین تیم حاضر در فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان نشان می‌دهد مدافع عنوان قهرمانی عزمی جدی برای تکرار این عنوان دارد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور اواخر مهرماه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ بار دیگر تنور رقابت باشگاهی در پینگ پنگ بانوان ایران را داغ می‌کنند.

سال گذشته تیم شهرداری شهر بابک عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد اما ثبت نام این تیم به عنوان اولین تیم حاضر در فصل جدید نشانگر عزم جدی شهر بابک برای دفاع از عنوان قهرمانی است.

در این تیم چهره‌هایی همچون مهشید اشتری، مریم صامت، پریناز حاجیلو، شیما صفایی و مینا پورموسوی حضور داشتند که حمیده ایرانمنش نیز همچون سال پیش هدایت این تیم را برعهده دارد و حفظ احتمالی استخوان بندی شهرداری شهر بابک این تیم را به عنوان گزینه تکرار کسب جام معرفی می‌کند.

فدراسیون تنیس روی میز گزارش داده است در فصل جدید لیگ تنیس روی میز مدعیان دیگری نیز در حال یارگیری هستند و پیش بینی می‌شود مثل فصل پیش رقابت سختی برای قهرمانی وجود داشته باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی، رشد ایرانیان البرز، مناطق نفت خیز جنوب، شرکت درین کاشت مانا و هیئت اصفهان تیم‌های دیگری هستند که قرار است در فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان حاضر شوند.

اصفهان در دو فصل اخیر تیم نامی نو را در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان داشته است اما در حال حاضر نامی از این تیم در فصل جدید لیگ تنیس روی میز نیست و باید دید این باشگاه سرانجام در لیگ ثبت نام می‌کند یا هیئت اصفهان در لیگ حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.