هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان | شوک دوم به مشهد و پیروزی دختران کویر در کرمان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
8

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان | شوک دوم به مشهد و پیروزی دختران کویر در کرمان

  • کد خبر : 28544
  • 23 شهریور 1398 - 15:04
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان | شوک دوم به مشهد و پیروزی دختران کویر در کرمان

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی بزرگ و باارزش مس رفسنجان در خانه برابر تیم قدرتمند هیئت خراسان رضوی، پیروزی دشوار نامی نو در فرخ شهر و برد پویندگان در دربی شیراز به سرانجام رسید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۳ شهریور با برگزاری ۶ بازی انجام شد و در روزی که سایپا با قرعه استراحت، به میدان نرفت در ۶ بازی برگزار شده ۳۸ گل به ثمر رسید و میانگین گل ۶.۳ گل در هر بازی ثبت شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم هیئت خراسان رضوی از سفر به رفسنجان دست خالی بازگشت و دومین شکست فصل را برابر یکی دیگر از مدعیان متحمل شد. دختران کویر کرمان پس از هفته‌ها ناکامی رنگ برد را دید و دربی شیراز را پویندگانی برد که به این پیروزی از نان شب هم محتاج‌تر بود.

مس رفسنجان ۴ هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲ / شوک دوم به مشهد

دو هفته قبل زمانی که هیئت خراسان رضوی در تهران برابر سایپا زمین گیر شد آن‌ها به عنوان تیم برتر و با سری بلند زمین را ترک کردند. در رفسنجان، شوک دوم و شکست دوم از راه رسید اما عملکرد مشهد در این بازی نسبت به شکست اول متفاوت بود.

در بازی شش امتیازی هفته در ابتدای بازی رفسنجانی‌ها با گل سحر زمانی بازیکن همیشه باثبات مس از حریف خود میش افتادند. هرچند در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با گل سحر زمانی به سود میزبان تمام شد.

مس رفسنجان صاحب چهارمین پیروزی پیاپی شد. چه کسی آن‌ها را متوقف می‌کند؟ چه کسی می تواند؟

در ابتدای نیمه دوم سارا شیربیگی مهاجم هیات فوتبال خراسان کار را ز روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند. در ادامه فاطمه اعتدادی که در این دیدار آماده‌تر از همیشه نشان می‌داد دو گل پیاپی به ثمر رساند و پس از آن نیز مهسا کمالی حساب کار را ۴ بر ۱ کرد تا پیروزی جدال مدعیان مشخص شود. گل دوم سارا شیربیگی در دقایق پایانی نیز کارساز نبود و نماینده مشهد در رفسنجان زمین گیر شد.

هیئت خراسان در ۶ دقیقه پایانی به پاور پلی روی آورد. آرایش انتحاری هیئت خراسان البته برای این تیم کارساز نبود و عامل دریافت گل‌های بیشتری شد. میهمان اعتراضات گسترده‌ای به داوری داشت و اوج این اعتراضات تصمیماتی بود که در پاور پلی، منجر به دریافت گل‌های سوم و چهارم شد.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۳ پارس آرای شیراز ۱ / پارس آرا دربی باز نبود

در دربی شیراز پویندگان پس از ناکامی‌های پی در پی با برتری بر تیم همشهری نفسی به راحتی کشید و دومین شکست را به پارس آرا تحمیل کرد. در روزی که تماشاگران قابل توجهی از این بازی دیدن کردند مرجان یوسفی، صابره رحمانی و مریم چرخاوی در نیمه نخست پارس آرا را در موقعیت نامناسبی قرار دادند.

نمایش درخشان تیم محبوبه رضوی در نیمه نخست، در نیمه دوم تداوم نداشت با این حال آن‌ها توانستند از پیروزی و سه امتیاز، دفاع کنند. پارس آرا در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و توسط مریم نوری به یک گل هم رسید البته اخراج نگین مسجدی در شکست این تیم بی تأثیر نبود.

نگین در بازی بعدی پارس آرا برابر حفاری باید از روی سکو بازی را تماشا کند. از دست دادن او برای پارس آرا گران تمام شد و البته پیش از مسائل فنی، پارس آرا را از نظر روانی با مشکل مواجه کرد و پویندگان از این فرصت بهترین بهره را برای پیروزی و بازگشت اعتماد به نفس برد.

دریژنو فرخ شهر ۴ نامی نو اصفهان ۵ / دریژنو جان سخت و آزار قهرمان

در مسابقه‌ای که پیش بینی می‌شد یک برد آسان را برای نامی نو به ارمغان بیاورد، دریژنو در خانه تیمی سرسخت بود و به شدت قهرمان فصل قبل را آزار داد. نامی نو بدون فرزانه توسلی در قفس توری، آسیب پذیر بود.

مهتاب بنایی. او در تیم جدید به تدریج جای خود را پیدا می‌کند

عاطفه رفیع (۲ گل) مریم حکمتی و معصومه همتی برای دریژنو و مهتاب بنایی (۲ گل) مهسا علی مددی (۲ گل) و نسترن مقیمی برای نامی نو موفق به گلزنی شدند تا تیم میترا چین سری که نیاز مبرمی به برد در این بازی و فراموشی گذشته داشت سه امتیاز از میزبان جان سخت و قابل احترام خود کسب کند.

رهیاب تهران ۶ شهروند ساری ۲ / همچنان یگانه خلیلی

یگانه خلیلی بازیکن باتجربه رهیاب همچنان به روند گلزنی های پی در پی خود ادامه می‌دهد. او برابر شهروند نیز با ۲ گل، نقش پررنگی در برد خانگی تیمش داشت. نسا احدی نیز مثل یگانه خلیلی دو گل زد و معصومه محمد گنجی و ستایش حسینی سایر نفرات گلزن رهیاب بودند.

شادی بهرامی و رقیه صومعه نیز در این بازی شهروند را صاحب گل کردند. شهروند با وجود در اختیار داشتن مهره‌های باکیفیت، تیم مقتدری نیست و برابر دریژنو نیز تا توقف فاصله‌ای نداشت.

دختران کویر مس کرمان ۳ پالایش نفت آبادان صفر / نفت؛ همان همیشگی

شنیدن خبر شکست‌های پالایش نفت آبادان تازگی ندارد. آن‌ها هر هفته گزینه شکست هستند و به سختی به تیمی نه می گویند. این بار آن‌ها در کرمان برابر دختران کویر که خود درگیر بحران در نتیجه گیری بود ۳ بر صفر باختند.

مهسا محمدی، هانیه علیدادی، نرجس کریمی نسب سه گلزن دختران کویر در این بازی یک طرفه بودند. هر سه گل کرمانی‌ها در نیمه اول به ثمر رسید و از همان اول بازی مشخص بود

کرمان هرگز نمی‌بازد. شکست، ظاهر را خراش می‌دهد و باطن، همچنان دست نخورده است. باطن تیم‌های محترم

پالایش نفت هیچ نام و نشانی از آن تیم سابق ندارد و در طول بازی کاملاً دست و پا بسته بود. دختران کویر با مدیریت بازی در نبمه دوم سرانجام توانست پس از سه هفته شکست، به پیروزی دست پیدا کند.

حفاری خوزستان ۷ ستارگان ورامین یک / راحت و بی دغدغه

اگر در اهواز، تیم مردان حفاری با رفتار تماشاگرانش چیزی برای افتخار کردن ندارد، دختران حفاری موقتاً می‌توانند به لوگوی حفاری اعتبار ببخشند. آن‌ها در بازی خانگی با ستارگان ورامین یک برد آسان را کسب کردند.

سهیلا ملمولی سه گل، سحر پاپی (۲ گل) تارا جانی نژاد و الهام عنافچه برای حفاری و لیلا اقبالی برای ستارگان ورامین گلزنی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.