گلایه شدید از داوری در سالروز تولد| شریف: متاسفانه باید بگویم ما به داوری باختیم! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

گلایه شدید از داوری در سالروز تولد| شریف: متاسفانه باید بگویم ما به داوری باختیم!

  • کد خبر : 28713
  • 25 شهریور 1398 - 3:31
گلایه شدید از داوری در سالروز تولد| شریف: متاسفانه باید بگویم ما به داوری باختیم!

سرمریی عصبانی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی پس از شکست مقابل مس رفسنجان در حساس ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان و از دست دادن شانس صدرنشینی، به شدت نسبت به عملکرد داور این دیدار معترض بود و مهمترین دلیل شکست تیمش را نیز ضعف داوری دانست.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از شکست خارج از خانه در دیدار حساس هفته برابر مس رفسنجان به شدت از عملکرد داوران این مسابقه گلایه داشت و گفت: ما روز خیلی خوبمان نبود اما بد هم نبودیم و موقعیت های فراوانی داشتیم اما با بدشانسی از دست رفت.

شریف ادامه داد: در مقابل تیم حریف از چهار گلی که به ثمر رساند، یک گل آن از روی ضربه ایستگاهی بود، یک گل از روی نقطه پنالتی دوم و یک گل هم از روی غافلگیری تیم ما که در حال پاورپلی بودیم. متاسفانه گلی که از روی نقطه پنالتی دوم خوردیم اصلا خطایی پیش از آن رخ نداده بود که ما متاسفانه داور بازی خطای ششم تلقی کرد؛ فیلم بازی‌مان موجود است و بسیاری از افراد در سالن به اعتراضات ما صحه گذاشتند.

وی افزود: تیم ما سبک بازی مشخصی دارد و با پاس کاری برنامه تاکتیکی خود را پیش می‌بریم اما چطور می‌شود با چنین سبک بازی در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان مسابقه، داور پنج خطا از تیم ما اعلام کند؟ متاسفانه کوچکترین برخورد بازیکنان ما با حریف را داور مسابقه خطا می‌گرفت اما در مقابل، خطاهای شدید روی بازیکنانمان را اعتقادی نداشت و این برای من عجیب است.

سرمربی جوان مشهدی‌ها که در روز برگزاری این دیدار وارد ۳۴ سالگی خود شد، در ادامه صحبت هایش بازهم از نقش داوران در نتیجه مسابقه گفت و توضیح داد: در اواخر بازی که ما از سیستم پاورپلی استفاده کردیم، بازیکن شماره ۴ حریف روی زمین خوابید و توپ را با دست عمداً لمس کرد اما داور صرفا به اعلام خطا اکتفا کرد و کارت زردی به بازیکن حریف نشان نداد در حالی‌که صحنه بسیار واضح و مشخص بود؛ در صورتی که می‌توانست با نشان دادن کارت زرد به یار حریف، او را از میدان اخراج کند و حریف چهار نفره شود اما متاسفانه این اتفاقا رخ نداد!

شریف در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص نتیجه حاصل شده اذعان داشت: اگر آن صحنه پنالتی دوم اتفاق نمی‌افتاد و تیم ما گلی را دریافت نمی‌کرد شیرازه تیم ما از هم نمی‌پاشید یا داور بازیکن حریف را از میدان اخراج می‌کرد بدون تردید نتیجه پایان مسابقه اینچنین نبود؛ فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در مورد گزینش تیم داوری این مسابقه باید دقت می‌کردند چرا که علی رغم احترام کاملی که برای آنها قائل هستم اما سطح بالای این مسابقه فراتر از توان قضاوت آنها بود. متاسفانه باید بگویم امروز ما به داوری باختیم.

در پنج هفته اخیر لیگ برتر فوتسال بانوان اعتراضات فراوانی از سوی مربیان تیم های مختلف نسبت به عملکرد داوران داشته ایم که تا به امروز کمیته داوران موضعی در این خصوص نداشته است و فعلا در سیاست سکوت کار خود را پیش برده است که با توجه به حجم اعتراضات تیم‌ها، عجیب به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.